Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Certina Bristol 195 Verguld op mesh vandaag. Fijne Zondag

35 likes

Wat een leuk kleurrijk ding! Heerlijk. geniet ervan!

1 like

Fijne zondag

21 likes

Ook een leuk ding!

Ik zat ff te Googlen maar bestaat nogsteeds maar wat een hoop gedrochten maken ze nu.

Niet om aan te zien! Als ze nu een remake maken van deze knapperts :+1:t3:. Misschien als HFLE 2023? :innocent:

1 like

26 likes

33 likes

31 likes

Zolang de herkomst ok is heb ik er geen problemen mee. Dit is een echte maar een print kan ook natuurlijk.

En er zijn tegenwoordig ook niet dierlijke alternatieven.

1 like

Machtig mooie klok

1 like

31 likes

Nog even het laatste avondzonnetje meepikken!

28 likes

Hagedis vind ik wel beter bij de “dunne” vintage en 17mm passen dan krokodil of alligator, past m.i. beter bij wat grotere horloges vanaf 20mm.

Mwah :wink:

30 likes

Lekker zonnetje getankt vandaag :sun_with_face:

36 likes

Inderdaad wel mooi! Dacht even dat de grotere schubben in vergelijking met hagedis niet goed uit zouden komen met 17mm maar dat valt mee.
Rode tinten zie ik veel hier en passen mooi bij goud. Blijft kwestie van persoonlijke smaak, groen doet het ook goed…

Dit is kleine schub, groter zal nog iets rustiger ogen. Ook donkere tinten ogen vaak wat rustiger.

Zeker wijn en bordeaux rood

En blauw

Eigenlijk kun je met goud heel veel kanten uit :grin:

1 like

Absoluut leuk ja, vooral die bezel met zijn acht bicolor facetten is erg gaaf :ok_hand:. Doet me natuurlijk ook denken aan mijn oude Meister quartz duiker met bijna zelfde effect, maar die hoekige randen zijn daar ook gewoon zwart :male_detective:

(Oke, de foto is niet van vandaag maar dit is wel wat ik vandaag droeg :upside_down_face: )

36 likes

Ja, dat is moeilijker… Glaasje stelt niks voor. Zo gedaan.
Kast kun je laten doen voor ca 100 euro. Bijvoorbeeld bij Haveman. Ging bij mij goed. (Breitling) Het is bij deze Enicar wel de moeite waard!

1 like

46 likes