Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Een oude verwaarloosde Ruhla kwam met de post. Voor een heel klein bedrag op ebay gevonden om wat te knutselen te hebben Hij was vrij vies.


Liep niet en er was geen secondewijzer meer

Na een grondige revisie en schoonmaak loopt het UMF 24 motortje weer. Ik heb nog een secondewijzer gevonden en passend gemaakt en voilá…om de pols.
Nu alleen nog een nieuw plexiglaasje zien te vinden.

31 likes

39 likes

32 likes

Ik vind hem zelf erg, euh… interessant, maar de ‘gekleurde ring’ is patina (dikke kans: waterschade).

1 like

Oh, ik vond die ring zo mooi precies langs die streepjes lopen, dus ik dacht, dat hoort zo.

Ik denk ook dat dat zo hoort. Wellicht niet zo bruin, maar wel een andere kleur dan het deel binnen de streepjes :thinking:

1 like

Mooi gedaan zeg en geeft vast een voldaan gevoel :ok_hand:

1 like

Deze had ik al een tijdje liggen, maar ik had geen passend bandje voor dit horloge. Toevallig van een ander horloge een mooi passend bandje gekregen (horloge was kapot, en ik mocht het houden). Wel was dit de eerste keer, dat ik een metalen bandje behoorlijk moest inkorten… Weer eens een nieuwe ervaring :yum:
Ik moet alleen nog eens een nieuw glaasje (laten) plaatsen, want dan is dit een heel mooi horloge.
Seiko Grand (Twin) Quartz 9943-800A uit 1978

21 likes

M’n recente rommelmarkt vondst op een aftermarket bandje, een 6309-8060.

18 likes

30 likes

30 likes

Foto van gisteravond.

22 likes

Ik doe mee deze ochtend

24 likes

27 likes

\

Ik ook…

16 likes

32 likes

Goedemorgen,

Oud Suske en Wiske penanker horloge, voor één euro op marktplaats gekocht.

:ukraine:

23 likes

Heuer uit de vroege jaren '80

28 likes

Vandaag mag zoempie weer eens de polstijd claimen.

24 likes

Two tone Tissot.

17 likes