Dankjewel
Ready and armed to ring! Seiko Bell-Matic 4006-7000 uit 1967
Het is een behoorlijk zeldzaam horloge, vanwege de wat andere kastvorm en backplate, dit is maar een hele korte tijd zo gemaakt. Nog steeds volledig origineel en goed gerestaureerd door Richard Askham… Aan de buitenkant had hij amper werk, maar aan de binnenkant…
Een links en een rechts?
Blijft een mooi ding, geniet ervan!
heel nice! Zouden de armbanden van de reissue hier eigenlijk op passen?
Geen idee… lugsize is 19mm. Zou best kunnen, aangezien het 2022 model ook 19mm lugs heeft. Maar die bracelets zijn gebrusht, wat weer zou vloeken met de gladde lugs op dit model…
Heel cool die wijzerplaat
Mooi! Ik heb op dit moment eigenlijk niet heel veel wensen meer voor de collectie maar dit model zou ik graag nog eens toevoegen
Rond deze tijd is het goed om dit horloge weer eens te dragen. Enkele jaren geleden gekocht op de veilig van de goede doelen actie van dit forum, die ieder jaar weer opnieuw worden georganiseerd door @jurk en @Schoen. Telkens als ik dit horloge weer draag, denk ik weer terug aan die actie. En dat is ook een reden, waarom ik dit horloge in mijn collectie houd.
Ook dit jaar is er weer een actie, deze keer een kalender, waarvan de opbrengst weer naar een goed doel gaat.
Haha! Leuk man. Mooi te horen.