Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Mist daar een 1tje? Wel een heel mooi horloge! Uit de 2760-reeks toevallig? Ik verwacht morgen een 2760-6 :))

1 like

Gaaf, die zag je vroeger op HF regelmatig maar tegenwoordig lijkt het wel of niemand die nog heeft. Vooral Thieuster had er een aantal als ik me niet vergis.

1 like

Ja, jammer dat we Thieuster niet meer zien op het forum. Had altijd hele mooie vintage aanwinsten

1 like

Rolex 15000

34 likes

Dankjewel.

Ja, klopt helaas. Van mijn opa geweest, poos gezocht naar dezelfde dial, zodat ik het “1” tje kon overzetten, tot dusver talloze varianten gevonden, echter niet precies deze configuratie. Is ook wel goed zo.:grin:

Betreft een 2639-6. Ben benieuwd naar je 2760!

1 like

Vandaag terug van service, wacht alleen nog op nieuwe pushpins.

Valjoux 89

35 likes

Toch weer wat gevonden :crazy_face:

24 likes

Ik zal hem morgenavond hier plaatsen. Vergelijkbare kleurstelling en kast maar zonder cijfers en met een grote secondewijzer.

1 like

Pppfff Martijn wat een prachtige Jenny!! Geniet ervan en lekker vaak dragen en posten op het HF! Kunnen wij ook mee genieten!

1 like

Bedankt voor je compliment :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zal binnekort eens een overzicht foto maken. Ik heb sinds deze week ook nog een andere 2002 chrono binnen :smiley:

38 likes

Ook al zo’n gave👌🏻

1 like

Vandaag was het dit oudje voor mij

24 likes

Deze is samen met de Certina Blue Ribbon de verrassing van vorig jaar. Gaaf ding.

30 likes

Ook prachtig maar een yachting spreekt mij persoonlijk meer aan! Maar ben benieuwd naar je overzicht! Thanks for het posten

1 like

Mooie Jenny Martijn

1 like

Vandaag Friday 13th…

19 likes

colour your day

Lekkere patina deze swiss army datograf 1940.

23 likes

19 likes