Mist daar een 1tje? Wel een heel mooi horloge! Uit de 2760-reeks toevallig? Ik verwacht morgen een 2760-6 :))
Gaaf, die zag je vroeger op HF regelmatig maar tegenwoordig lijkt het wel of niemand die nog heeft. Vooral Thieuster had er een aantal als ik me niet vergis.
Ja, jammer dat we Thieuster niet meer zien op het forum. Had altijd hele mooie vintage aanwinsten
Dankjewel.
Ja, klopt helaas. Van mijn opa geweest, poos gezocht naar dezelfde dial, zodat ik het “1” tje kon overzetten, tot dusver talloze varianten gevonden, echter niet precies deze configuratie. Is ook wel goed zo.
Betreft een 2639-6. Ben benieuwd naar je 2760!
Ik zal hem morgenavond hier plaatsen. Vergelijkbare kleurstelling en kast maar zonder cijfers en met een grote secondewijzer.
Pppfff Martijn wat een prachtige Jenny!! Geniet ervan en lekker vaak dragen en posten op het HF! Kunnen wij ook mee genieten!
Bedankt voor je compliment
Ik zal binnekort eens een overzicht foto maken. Ik heb sinds deze week ook nog een andere 2002 chrono binnen
Ook al zo’n gave👌🏻
Ook prachtig maar een yachting spreekt mij persoonlijk meer aan! Maar ben benieuwd naar je overzicht! Thanks for het posten
Mooie Jenny Martijn
colour your day