Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Hee, da’ s dezelfde als die van mijn vader. Die kreeg hij in 1970 als dank voor bestuurswerk. Daar begon mijn interesse in horloges mee. Toevallig ben ik hem nu aan het servicen…

Lastig te openen en vooral te sluiten !

25 likes

Top! Dank je wel Bas!

Klein verschil… jij hebt een Memomatic, de mijne is een Memodate… automaat en een handwinder.

Hoe zal ik het ooit weten? Als ik een gokje mag maken… geen Vodka maar mogelijk toch bedoeld als eerbewijs aan Finlands grootste componist en zijn misschien wel bekendste en belangrijkste werk, het syphonisch gedicht ‘Finlandia’, (op.26 nr. 7).

5 likes

Eterna Kontiki 10

38 likes

O ja. Nog een verschil: Die van mij loopt niet lekker ;(

25 likes

Digi dinsdag :yum:

19 likes

g

Net binnen, deze gruen uit de vroege 70’s

Lijkt op het eerste gezicht prima te lopen, betrouwbare eta2789 onder de motorkap. Glaasje behoeft wat werk, maar de kast heeft nauwelijks slijtage :white_check_mark:

26 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

22 likes

Moeilijk vandaag. De Tissot heeft zware concurrentie gekregen.

25 likes

27 likes

Ik zou kiezen voor de Seiko. Super mooi horloge in mijn optiek.

23 likes

Wel een keer een nieuwe foto maken hoor :wink:

Deze is echt net gemaakt?

1 like

In afwachting van de nieuwe aanwinst hydraulica 3 , nog maar even deze, zeker niet verkeerd!!!

29 likes

Ah dan raak ik zeer in de war van jouw datum/dag venster!
Blijft wel een fantastisch mooi horloge dit :+1:

1 like

Dat kan kloppen, want die verzet ik eigenlijk nooit :sweat_smile: Beetje te lui voor, alleen de tijd en dan doe ik hem weer om :laughing: :+1:

Dankjewel, ook heel erg blij mee.
Naast mijn Tudor prince een van mijn meest gedragen horloges :smiling_face_with_three_hearts:

Sterker nog, ik ben nav jouw horloge op zoek gegaan naar een 6119 en heb toen deze gekocht:

22 likes