Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Growana

Mooi man! Fijn dat ie goed terechtgekomen is.

En ook nog met een rode datum, dat was mij nog niet eens zo opgevallen. Altijd een leuk extraatje bij een vintage.

24 likes

Cross-postje maar hij is gewoon tè lekker.
Blijft heerlijk deze Grand Seiko 6146-8000 uit 1968, 55 jaar oud en Tanaka-San zijn Grammar of Design blijft verbazen!
Vlijmscherpe hoeken, hoogglans grote vlakken, stukjes geborsteld, ronde bezel, hoog acrylglas.
En dan die wijzerplaat :heart_eyes:, meer zilver in het echt dan op de foto, mooi sunburst effect, speelse cross-hair, een gave blauwe zaterdagaanduiding, dikke opgelegde blok-indices met zwarte inlay, scherpe wijzers met zwarte inlay en de secondewijzer draait dankzij het hi-beat 36.000 BPH automaatuurwerk ultrasmooth in het rond!

33 likes

Ik doe mee met 1968.

In die tijd zag je het werk wat in een horloge werd gestoken, er ook echt aan af.

Even de tijdstippen op 10 voor 14:00 gezet. Om de crosshair beter te kunnen zien, en dat fantastische hoogglans opgelegde Citizen beter te kunnen zien. Die lume gevulde indices :heart_eyes:

31 likes

Erg gaaf. Top design en kwaliteit

1 like

mooie binnenkant ook!

1 like

29 likes

Ook hier maar even de nieuwe pontiac aanwinst, loopt goed en ziet er in mijn optiek nog prima uit, mooie avond nog!!

29 likes

Ben niet overtuigd van de band, van het horloge des te meer!

2 likes

40`s valjoux 22

50 likes

Leuke gescoord :ok_hand:
Ziet er aanmerkelijk beter uit dan de mijne :grimacing:
Veel plezier er mee Jaap

1 like

Heel mooi!:ok_hand::clinking_glasses::star_struck:

1 like

:+1: :+1:

Dank je, heeft wel een jaar oid geduurd maar dan heb je ook wat, hoop je.

1 like

Prachtig horloge! :ok_hand: Die oude horlogehuizen maakten zulke mooie horloges…

1 like

Called Robotface…

…ook in Japan denken ze er zo over :relieved:

30 likes

Geen rode datum maar wel rood wat de klok slaat …

23 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

26 likes

32 likes

Heel erg mooi…
:star_struck: :heart_eyes: :innocent:
lekker kleurig en fleurig

1 like

Fijne zondag!

36 likes