Welke vintage draag je vandaag? Deel XVII

33 likes

Geweldige tijden toch ,2/3 keer wisselen per dag :smile: Dat was in vroegere tijden wel anders … :smile:

2 likes

Ik meen nogal wat heel mooie gouden horloges van jou hier te zien :ok_hand: deze is ook weer prachtig ! :+1:

Nog maar eens een King Seiko :blush:

29 likes

Is doublé, maar oké ik vind hem ook erg mooi. De kast is superscherp. Het horloge is in 2017 als NOS opgedoken, maar ook daarna weinig gedragen. Ook de wijzerplaat is nog vlekkeloos. Het horloge stamt uit ongeveer 1954. Een écht gouden horloge is de volgende stap :grinning:.

1 like

Klopt Harry, maar ja: als je verzamelt moet je er ook wat mee doen toch? :innocent:

2 likes

Inderdaad vind ik ook, ieder horloge moet een dag( deel) per week /maand gedragen kunnen worden en krijgt dan ook onderhoud ,sommige vind ik echter me niet waard ,omdat ze me te fragiel lijken zijn voor feitelijk gebruik …die koop ik dan ook niet …hoe mooi ook. :slightly_smiling_face:

1 like

Ah, keuzes keuzes keuzes

2 likes

Goed bewaard gebleven double heeft best wel dezelfde uitstraling ,maar is wel gevoeliger voor slijtplekjes en afbrokkeling en dan ziet er snel een stuk minder uit …dan ben je beter uit met staal en is ook aantrekkelijk ….maar …

1 like

toch gelukt om dag en datum instelling ook correct te krijgen.
Moest wel even een lesje in Spaans nemen.

35 likes

Hecho muy bien. :+1:

Mooi horloge

Mooi horloge. Kan de maand ook naar augustus ?

1 like

Ja dat kan zeker wel. :grin:
Toch gefaald, in mijn Spaanse les.

1 like

31 likes

29 likes

25 likes

Goedemorgen allemaal,

Fijne dag!!:watch::sun_with_face:

28 likes

Goedemorgen iedereen.

26 likes