OK, toch bedankt voor het zoeken en meedenken. Ik blijf doorzoeken (zo af en toe dan, als ik niks dringenders te doen heb). De kans dat iemand een custom bezel kan maken is denk ik groter, alleen de kans dat ik zo iemand vind… ik zie wel.
Bijzondere en mooie Citizen Jacobus Fast beat en Leopard, hoe toepasselijk
Vandaag even creatief bezig geweest. Het betreft hier een Orient AAA DeLuxe KingDiver O-10509,
Ik had op 2 verschillende plaatsen zo’n horloge gewonnen in een veiling, en allebei zouden ze het niet goed doen. En dat bleek ook, het eerste horloge had kapotte onderdelen in het uurwerk, maar het tweede horloge liep wel. Maar daar waren wel wat kleine probleempjes met de wijzerplaat en het keyless gedeelte. Nu bleken de keyless problemen van kleine aard te zijn, en waren zo verholpen, maar de wijzerplaat was een ander probleem, want daar waren de pootjes afgebroken. Nu was de wijzerplaat uit de andere nog wel goed, dus die heb ik dan overgezet. En toen bleek ook, dat de rotor van de automaat speling op het lager had, en dat had het andere uurwerkje weer niet. Dus alle goede onderdelen op 1 horloge gezet en tadaa: Een goed horloge…
Ik moet nog wel een nieuw glaasje vinden, wat dat heeft wat krakelee in het glas. Ik had wel een glaasje gevonden bij Cousins, maar dat past niet helemaal…
Maar desondanks vind ik dit echt een leuk horloge, met een, voor de eind jaren 60-begin 70, groot formaat van 42mm. De 2e kroon is voor de binnenbevel te draaien.
Best wel een goed idee, daa ast blanco poetsen als de plaat toch al FUBAR verklooit is.
Like it!
En is er super gaaf uit gekomen Lexaf
Kijk daar wordt je vrolijk van! Geniet ervan
Merci, Ja lekker zomerse kleuren
Dat begrijp ik goed
Geen gekke keuze hoor