Welke vintage draag je vandaag? Deel XVII

Ook mijn Fortis is ooit door horloge vriend
@wbcoupe onder handen genomen na een kwalijke val en met de hulp van een donorwerkje weer levend gemaakt waarvoor ik nog steeds dankbaar ben ook al is het jaren geleden …nogmaals dankjewel Wilko :hugs:

14 likes

Fijn is het he? Om zulke vrienden te hebben!
Miauww, Wrauw, Prrrrr.
image

2 likes

Seiko 7015-8000

23 likes

Wissel

30 likes

Nog altijd graag gedaan :grin:

En nog een plaatje voor @Lexaf, bij de Fortis zit er geen AS werkje in maar een ETA 1120:

13 likes

24 likes

Leuk model, met die aparte kast! Als ik me niet vergis hadden ze in die tijd ook bijbehorende metalen banden, maar daar zal moeilijk aan te komen zijn.

1 like

Dat zou goed kunnen, de originele wijzerplaat was zilver helaas waren er indexen los en ik heb hem laten vervangen door deze zwarte, een volledig metalen look had hem goed gestaan denk ik maar ben erg blij met dit resultaat.

2 likes

Eens crossposten. Net opgepikt want zonder horloge op het vliegtuig gestapt - nieuw bandje erop en terug het heertje.

Prim, in-house kaliber, jaren 60, Tsjecho-Slowakije. Heel blij met de textured wijzerplaat. :sunglasses:

25 likes

Geen horloge om de pols maar een thuiswerkdag met de Tank

24 likes

19 likes

Iets regenachtig buiten. Skindiver dus :rofl:

22 likes

Gister en vandaag weer om, de Titoni Airmaster. Met het rode logo en het diamantje (?) op de wijzerplaat. Fijn dun horloge, ETA uurwerk en de metalen band voelt superzacht aan.

27 likes

Een zwartje met buiten code rood :relieved:

32 likes

Oris met een belletje…

28 likes

Grappig ik heb ooit de kast laten vervangen door een glanzende, en daar past blijkbaar deze niet in - gelukkig had ik een andere, wel passende, pff…
Gedoe met die Enicar varianten altijd :nerd_face:

25 likes

:grimacing::four_leaf_clover:

1 like

Die is ook mooi geworden, die brede indexen zien er goed uit, die maten zijn idd een dingetje ik heb 4 verschillende diameters aan wijzerplaten ondekt

1 like

Beetje Aliën misschien? Prachtig ding. De hele melkweg staat er op.

Mogelijk virgin plate, altijd bijzonder.

Heerlijk uurwerk. Onverwoestbaar. En het ziet er prachtig, schoon en als nieuw uit.
Eer van je servicewerk!

Oehhh wat mooi Pierre!
Gaaf vakwerk uit, ik schat, eind jaren '50 van Paul Raff uit Pforzheim, Duitsland

15 likes

Dit zit er in Lex

10 likes