Blijf ik een leuk ding vinden Harry en nog steeds modern qua uitstraling!
Als het maar niet scheurt Frans
Mooi! Gave vorm kast en heel mooie wijzerplaat
Thanks, ben verslaafd aan linnen dails de kast is een beetje klein voor mijn pols maar ach.
Dat vinden we niet zo belangrijk in dit topic
Dankjewel Hugo ,ja ik vind het nog steeds een chique erg dun en licht dragend horloge ,dus nog goed in deze tijd te gebruiken ! Sprak vanmiddag een medewerkster van de apotheek …ze droeg een goudkleurig groot modern horloge rondom de pols ,ik liet deze eterna zien, wel wat kleiner liet ik me ontvallen , ze keek eens goed en zei dat is een Eterna en die had mijn opa ook ! Inderdaad smaak had ie wel toch toen … EN de dag was weer mooi…
Very cool, de combi met de NATO-band is perfect!
Na lang wachten is deze Seikomatic SelfDater aangekomen uit Japan. Wat een plaatje! met recht destijds hoog op de lijst gezet. Dit is een Gold-Cap uitvoering, dus zwaar verguld op een stalen kast (260 micron! Normaal verguld is ongeveer 80 micron…)
Proficiat met deze prachtige Seiko👍
Hoi Patrick, prachtig horloge. Normaal verguld is meestal slechts 20 micron. Deze gold capped is echt een andere klasse .
Ook vers uit Japan, maar wel 50 jaar oud. En nog steeds een tijdsverschil van 0,0s/d… Kwaliteit uit Japan! SEIKO Quartz vfa 3823-7000
Proficiat en helemaal eens met de kwaliteit