Ohoh, moet ik vast tijd inplannen voor een restauratieproject?
Gaat het door dan??
Gelukkig niet zo warm als 4 jaar geleden in de kuip… Veel plezier.
Vet, veel plezier!
Ik twijfelde om te gaan, maar na alle berichtgeving van de afgelopen dagen, heb ik daar maar van afgezien. Ik kwam er namelijk achter dat het concert in Groningen is.
Ik zou G-shock nemen als ik jou was!
Wordt vast een heftig optreden…
Jazeker
Geniet ervan.
De 100000 kaartjes waren in september al binnen 24 uitverkocht dus weinig kans.
Ik ben nog steeds met mijn uit Zweden en Finland afkomstige horloges bezig, daarom vanavond maar een poosje deze Atira om. Deze heb ik al enige tijd in mijn bezit, gekocht van Etsy - Finland in 2022. Ik ben er nog steeds niet achter wat de herkomst van het merk is. Atira kom ik hier op HF alleen tegen in een heel oud draadje uit 2010, maar daarbij vind ik geen verdere gegevens en de foto’s zijn foetsie. Waarschijnlijk is het merk Zweeds, omdat ik verder alleen maar een aanbieding van een Atira op de Zweedse veilingsite Auctionet tegen kom en een aantal vermeldingen op de het Zweedse horlogeforum Klocksnack.se. Maar ook daar wordt geen duidelijkheid gegeven over de achtergrond of geschiedenis van het merk. Voorlopig houd ik het op een Zweeds of heel misschien Fins ‘handelsmerk’.
Het horloge is waarschijnlijk wel in Zwitserland geproduceerd, ca. 1960, binnenin het 33mm grote kastje bevindt zich een kaliber ETA 2370 handopwinder.