Welke vintage draag je vandaag? Deel XVII

Ohoh, moet ik vast tijd inplannen voor een restauratieproject? :grimacing: :sweat_smile:

4 likes

Gaat het door dan??

1 like

24 likes

Gelukkig niet zo warm als 4 jaar geleden in de kuip…:slightly_smiling_face: Veel plezier.

Klaar met werken :partying_face: weekend

27 likes

27 likes

Vet, veel plezier!

Ik twijfelde om te gaan, maar na alle berichtgeving van de afgelopen dagen, heb ik daar maar van afgezien. Ik kwam er namelijk achter dat het concert in Groningen is.

Een penankertje vandaag, maar merk van het horloge is onbekend.

24 likes

Ik zou G-shock nemen als ik jou was! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wordt vast een heftig optreden…:muscle::muscle:

1 like

Denk ofwel een Mortima ofwel komt hij uit dezelfde fabriek:

24 likes

Avondwissel

31 likes

39 likes

38 likes

Even een nieuw glaasje gedrukt op de zomerse vliegende schotel :sunglasses: :alien:

32 likes

Jazeker :+1:t3:

Geniet ervan.

De 100000 kaartjes waren in september al binnen 24 uitverkocht dus weinig kans. :crazy_face:

1 like

Avondwissel.

34 likes

Ik ben nog steeds met mijn uit Zweden en Finland afkomstige horloges bezig, daarom vanavond maar een poosje deze Atira om. Deze heb ik al enige tijd in mijn bezit, gekocht van Etsy - Finland in 2022. Ik ben er nog steeds niet achter wat de herkomst van het merk is. Atira kom ik hier op HF alleen tegen in een heel oud draadje uit 2010, maar daarbij vind ik geen verdere gegevens en de foto’s zijn foetsie. Waarschijnlijk is het merk Zweeds, omdat ik verder alleen maar een aanbieding van een Atira op de Zweedse veilingsite Auctionet tegen kom en een aantal vermeldingen op de het Zweedse horlogeforum Klocksnack.se. Maar ook daar wordt geen duidelijkheid gegeven over de achtergrond of geschiedenis van het merk. Voorlopig houd ik het op een Zweeds of heel misschien Fins ‘handelsmerk’.
Het horloge is waarschijnlijk wel in Zwitserland geproduceerd, ca. 1960, binnenin het 33mm grote kastje bevindt zich een kaliber ETA 2370 handopwinder.

32 likes

Dank voor de leuke reacties allemaal op Rammstein, ben er nog niet over uit wat hier nou het beste bij zou passen…

Waarom is die foto nou weer gedraaid, stom ding.

17 likes