Welke vintage draag je vandaag? Deel XVIII

Goedemorgen :grinning:. Precies op tijd…

28 likes

Cool, hoef je niet te blancoën toch?

Ben je je voorraad al kwijt? Heb er zelf geen horloge voor, anders wist ik het wel :+1:

1 like

Haha, bedankt - ik was al vergeten dat ik ze ooit ergens te koop had gezet :grimacing:
Zijn echt voor dit soort forties & fifties horloges, en er zitten hier op het forum denk ik geen liefhebbers van die Bund of periode correcte straps willen dragen - laat staan kopen…
Meer dan genoeg Fixoflex of perlon voor weinig, dus…
Ik heb gelukkig zelf genoeg oldtimers voor die oude maten want eigenlijk vind ik ze veel te mooi voor ebay snatchers :hugs:

5 likes

Hmm, voorraad? Toevalig nog 16mm beschikbaar? :smiley:

Vandaag de Swatch.

18 likes

Heeft iemand hier nog wat aan?

16mm

Mag weg voor de verzendkosten

IMG_3017

9 likes

Een mooie hoor.
Is dit een pre-kwarts elektrisch uurwerkje?

Dank voor het aanbod. Ik had duidelijker moeten zijn. Fixoflexen heb ik ook zat. Het ging mij om perlon/canvas wat Don liet zien.

2 likes

Deze maar weer :heart_eyes:

21 likes

Ja hoor, heb ze voor jou nog even opgegraven - nog enkele bandjes, en één strap…(5/8 inch), goud kleurige gesp . Er liggen ook nog 15mm (9/16 inch) en 13mm (1/2 inch) met metalen gespje :nerd_face:.

Ik vind ze niet alleen mooi & origineel, maar ook comfortabel - en dus zelf ook een aantal in gebruik, want ze zijn nog uit de tijd van vóór de sportscholen :innocent:
Check Guss maar eens op google…:male_detective:

9 likes

Ja, een EL-370, en al enkele jaren een favoriet…

Komt deze van Tsjernobyl? :joy:
Nee even serieus, ik zie graag dit soort heftige patina, geeft een mooi karakter aan het horloge :+1:

2 likes

Middagwissel :grinning:

27 likes

De Omega Geneve die van mijn opa is geweest.

Beetje aan spelen met bandjes die passen bij de dial. Vind de dial super, maar lastig een mooi bijpassen bandje te vinden.

Deze rode is het toch niet helemaal. Was foto aan maken en viel me wel op dat wel mooi matchte met mijn Air Jordan’s die net waren binnengekomen!

29 likes

Heel donkerbruin of zwart, daar zou ik voor gaan. Maakt gelijk een stuk chiquer.

3 likes

Het is lang geleden dat ik hier gepost heb! Vandaag deze 37mm 30t2 om de pols.

36 likes

Lastige kleur, rode bandjes zijn te rood, bordeau weer te paars, cognac net te bruin :sweat_smile:. Heb zelf een PR 516 met een beetje vergelijkbare kleur, uiteindelijk wel een redelijke match gevonden:

34 likes

Mooi weekend iedereen!!:watch:

29 likes

Vandaag gekozen voor een Fero sport.

28 likes

Of heel donkerblauw
Of… er stond een mooie lichtgrijze Molequin in het lichtblauw :thinking:

1 like