Welke vintage draag je vandaag? Deel XVIII

Haha, nou, dat doe ik ook niet als ik mijn handen was. En denk ook niet dat ze dat 90 jaar geleden deden. toen hadden ze papieren zakjes:sweat_smile:

Vind ik van wel. Het blijft een gebruiksvoorwerp. Ik denk ook niet dat ik waterproof Gruen horloges heb. #livingontheedge

2 likes

In het kader van een opwindmiddagje - regent toch - nog even een wissel naar een van de Avia oudjes :older_man:

30 likes

Grote klasse deze bijzonder mooie 70 jarige Titus :ok_hand: Dit zal een vermogen hebben gekost in 1952 …. :+1:

1 like

Prachtig! Ik ben eigenlijk benieuwd hoe die er van binnen uit ziet!:roll_eyes:

1 like

Zo…. :wink:

13 likes

Niet geheel verrassend vanavond gewisseld naar de vers binnengekomen Atlantic

23 likes

Pracht exemplaar :+1:t2:

Dank je! Ben er erg blij mee :grinning:

1 like

Doe je voorzichtig?

1 like

Van binnen net zo mooi als van buiten!!:heart_eyes:

1 like

28 likes

Ik ben benieuwd :face_with_hand_over_mouth:.

1 like

Een uurtje geleden teruggekomen van 4 weken reizen.
Ik kon mij niet inhouden de afgelopen weken en heb dus een paar vintage-NA’s waar ik jullie de komende dagen mee ga lastig vallen.
De eerste is deze King Seiko uit 1971.
Was gisteren bezorgd, maar ik was nog niet thuis, dus heeft PostNL hem maar in de kliko gelegd, met een briefje in de brievenbus.
De bezorger heeft uiteraard zelf voor ontvangst getekend, want zo heurt dat tegenwoordig :scream: :joy:.

Deze dus:

Gelukkig ben ik morgen gewoon thuis om er nog een paar te ontvangen :innocent:.

24 likes

Tof! Ben benieuwd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

WTF, ik zou zo verschrikkelijk ruzie gaan maken met tante Pos…

1 like

Had ik in het verleden ook gedaan, maar is zinloos. Niemand die verantwoordelijkheid neemt, als je al iemand te spreken krijgt.

Die strijd zou ik best eens juridisch willen aangaan. Een kliko is immers geen brievenbus en zelfs een ongeletterde bezorger kan en moet dit verschil weten.

1 like

Dank voor je medeleven, maar dit soort dingen komen te vaak voor om mij er druk over te maken. Dat die ik oprecht niet.
Straks naar bed, dan ben ik het alweer vergeten.

3 likes

Proficiat met deze verse bijzondere aanwinst!:ok_hand:

1 like

Same here…al 4 horloges helemaal niet aangekomen en 1 wijzerplaat.
:pleading_face:

2 likes