Welke vintage draag je vandaag? Deel XVIII

In principe laat ik het een service beurt geven ,hij doet het prima ,Lex heeft timegrapher gegevens , wil hij best wel als hij tijd heeft, het laten zien op Leeuwentroep ,kan men daar ook even meekijken :smile:

1 like

Je kunt ook even naar buiten gaan en kijken of je er een veegje zon op kan krijgen :sun_with_face:

1 like

De vorige foto was prima hoor :+1:. Bij deze komen sommige opgelegde cijfers donkerder uit, dat is wel jammer. Neemt niet weg dat hij jaloersmakend is.

2 likes

Hele mooie Stijn ! :ok_hand:

1 like

als klushorloge

24 likes

Gepokt, gemazeld en gebutst

29 likes

Draag deze topper weer voor de zoveelste keer :joy:

26 likes

Mooie Seiko klassieker :+1:t2:

1 like

Even een rondje meebewogen op de fiets, en ja hoor, weer een vintage meeting :sunglasses:

28 likes

Citroën ds station?

3 likes

Avondwissel :grinning:

27 likes

Citroen ID/DS Break

2 likes

Thuis na de fietstocht nog even eentje voor zijn beurt laten gaan :innocent:

26 likes

Hoeveel horloges wissel jij op een dag? Je bent er maar druk mee :sweat_smile:.

1 like

Fraaie foto Jan deze aanlichting door (zon)licht :ok_hand:

26 likes

Goeie vraag, zie dat ook wel bij anderen maar daar is het vaak icm de koopfrequentie :sunglasses:
Bij mij hangt het echt af van het horloge: op de fiets geen oudjes als regel, bij klussen ook niet. Maar bij de periodieke opwind/batterij wissel beurten heb ik ook graag een check aan de pols van die horloges, dus…
Ik streef echter wel naar een één of twee exemplaren collectie - moet nog een beetje doorzetten :sweat:

4 likes

…gaat 'm niet worden D! :sweat_smile::wink:

2 likes

Deze vandaag en met veel plezier. Zenith El Primero, goud, jaren 90.:blush:

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover::tumbler_glass:

31 likes

Ben er zelf ook wel tevereden over :innocent:

Kan hier ook wel even laten zien hoor. Uurwerkje ziet er als nieuw uit en loopt mooi. Ik denk dat een service voorlopig nog even niet nodig is.

.

14 likes