Heerlijke art deco dress watch. Dank voor het delen.
Een goede display geeft een extra dimensie aan je vintage horlogeverzameling. En af en toe kom je er eentje tegen uit de jaren 60 of 70.
En begint uiteraard de zoektocht naar de juiste combinatie van horloges die een plaatsje op het ereterras verdienen. Het is weer gelukt .
Op naar de volgende!
Hij was niet meteen zo mooi het project staat in het “toon je weer levend gemaakte horloge” topic
Zal inderdaad is kijken naar de foto instellingen
Dat is een luxe! Mooi Harry
Dank je wel Mark
Mijn enige horloge dat mee is op vakantie geconfisqueerd door m’n dochter. Moest m’n best doen hem weer terug te krijgen
Heel tof
Jij wat gevonden?
Dit is gewoon erg gaaf! En erg mooi, al is Timex niet mijn merk. Maar ik begrijp je voorliefde voor dit merk.
Ja deze Guess. Ik heb hetzelfde model 20 jaartjes geleden gekregen van mijn vrouwtje maar die is helaas stuk gegaan. Altijd spijt van gehad. Gelukkig vandaag dezelfde gevonden op de rommelmarkt
Verwerken: 17162260792157385879635542439964.jpg…
Wel geen vintage
Natuurlijk ook nog even van deze genieten, echt een topper Ik kon in Berlijn ooit een hoge Timex vitrinekast kopen maar ik had niet genoeg horloges…
Mijn gevoel zegt dat het een Fiat is, maar welke… (ook meer door de roest, je zou het patina kunnen noemen )
Dat probleem heb je inmiddels getackeld, toch