Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Een Prominent vandaag die ik gisteren geserviced heb. Als je goed kijkt zie je dat er J.v.S in de wijzerplaat gekrast is. In de achterdeksel zit een stickertje waarop staat:

Uitleenhorloge
Van Slooten
Akkrum

Uiteraard heb ik dat laten zitten. Er is nog wel een opticien van Slooten in Akkrum en ik denk dat dat eigenlijk nog deze firma is want eerst was het “opticien en uurwerktechniek” van Slooten.

Enfin, het FE 233-60 uurwerkje loopt weer goed nu.

27 likes

Mooie, dit.

Mooie combi van zoemende ?Omega :ok_hand: de grafieken hebben hopende niets van doen te hebben met de zoemfrequentie ! :wink: (onderzoek naar bodem verstoringen ?)

1 like

Maar straalt toch een mooie degelijkheid uit :ok_hand:

1 like

Mooie zeg :ok_hand: (ik zou nog even bellen ,wie weet tref je nog de eigenaar …die je wat meer over de historie kan vertellen ) :smiley:

2 likes

:+1: nee Harry, temperatuur grafieken.

1 like

…Ik zou toch zo langzamerhand je tekst op je avatar aanpassen…prutser lijkt me al lang niet meer van toepassing ! :+1: :smiley:

3 likes

… merci is dan ook een OLMA :yum:

2 likes

Ziet er tof uit Rosier :+1:t2:

1 like

25 likes

Titanic

21 likes

Niet in de buurt van ijsbergen komen :wink:

2 likes

Eindelijk het passende glaasje voor deze Seikomatic Blue Yacht binnen. Nu kan ik eindelijk genieten van de aparte sunburst, die dit horloge heeft.

27 likes

Prachtig Patrick :ok_hand: Heeft Blue Yacht nog een speciale betekenis ?

Hahah ik beschouw mezelf echt nog wel als prutser hoor :grimacing:

2 likes

Echt niet

1 like

33 likes

Lagonda

17 likes

Awel ,ik zou er voorlopig “enthousiast lerende knutselsleutelaar “ van maken ! :ok_hand:

3 likes

27 likes