Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Zon ,oude likeurfles uIt Rotterdam ,en Omega :grinning:

33 likes

Hij staat je goed. Mooi, zo aan die lederen band! :ok_hand:Veel plezier ermee!:slightly_smiling_face:

1 like

33 likes

Casio Film watch. Heerlijk dun en lichtgewicht.

27 likes

24 likes

Goede morgen :smiley:

:coffee:

28 likes

23 likes

SEIKO LINER diashock 23 jewels. J15007

29 likes

Vandaag deze 71 jarige Seiko Super, die onlangs uit Japan is aangekomen. Er moet nog een nieuw glaasje op, die had ik niet liggen.
Maar verder is het in prima staat. Een RVS kastje en zilverkleurige wijzers en markers zie je niet veel bij deze oude Seiko’s. En het Seikosha 11B uurwerkje loopt redelijk goed, dus ik ben hier heel blij mee.

28 likes

Erg mooie Seiko Liner! Ik heb er hier nog eentje voor op te knappen…

20 likes

Eindelijk heb ik deze rikketik aanwinst open gekregen. Het achterdeksel zat muurvast en dan was het ook nog zo’n meerkantig exemplaar waar ik natuurlijk geen sleutel voor had. Maar een grote moer met sleutelwijdte 24 en superlijm deden wat ik van hen verwachtte.

Toen hij open was kon ik het Lorsa P75 uurwerkje servicen. De opwindveer was op het einde gebroken en die heb ik “tijdelijk” gerepareerd door de veer aan het einde warm te maken en om te buigen zodat ie weer pakt in de veertrommel.
Verder loopt het uurwerkje weer netjes op tijd.
De kast was echt vies dus die heeft in de ultrasoon het vuil van zich afgeschud. Het glasje was erg bekrast en dat heb ik geschuurd en gepolijst. De bezel heb ik met een stukje pennenhout schoon zitten krabben.
Deze Lincoln is er goed van opgeknapt. Ik heb vergeten een foto te maken toen ik er aan begon.

27 likes

Die zou glansrijk winnen! Maar wel een fraai horloge!:heart_eyes:
En wat voor merk is dat?

1 like

Lekker Harry, maar likeur in de ochtend? :face_with_monocle:

1 like

Heel mooie aanwinst en lekker kleurrijk ziet er mooi uit… :+1:
Heel veel plezier ermee…

1 like

Deze toffe 31mm Edox… nu nog even opzoek naar een vers plexiglaasje

24 likes

Een duiker op leer is toch altijd wat ehm… bijzonder. Dus een bandenwissel.

Van:

Naar:

30 likes

24 likes

Kok.
Klinkt Nederlands, maar afgezien van twee foto’s op internet kan ik er niks over vinden.

1 like

Ja, werk aan de winkel voor Lex😉!

1 like

Mooie aanwinst hoor. Stond op mijn wensenlijst dus DIBS :blush:

1 like