In mijn huiskamer vind je geen horloges, ik heb een kamer speciaal voor horloges ingericht en er liggen nu ongeveer een honderd stuks op de wachtlijst om in de verzamelbox te gaan. Alles op zijn tijd, het komt allemaal in orde. Tellen doe ik niet dat heeft geen zin, ik zie het als een verzamelbox van 24 stuks vol zit dat telt makkelijk en dan kijk ik eens een beetje rond en denk, waar ben ik mee bezig, maar als ik dan weer achter de microscoop zit of ik ben met andere handelingen bezig om een horloge op te knappen dan voel ik me wel gelukkig.
Ach zoveel mensen zoveel meningen, als jij er plezier aan hebt is het goed
Je hebt in ieder geval in korte tijd een indrukwekkende collectie opgebouwd.
Dankzij een donorbalans van @LVA heeft deze mooie PRIM weer een 2e leven gekregen.
Dus Lennert, nog hartelijk bedankt voor het toesturen van de onderdelen.
Dat is een kanjer Daniel !
Dankjewel. Een van mijn favorieten
Beste vrienden ,
Hiebij mijn Omega gelegen op een plekje ,waar van fabriekswege een handtekening geplaatst is ,voor de liefhebbers :wiens handtekening is dit ? Vervolgens merk /model…lijkt me een redelijk kluifje !
Super! En het is een mooie ook. Šupináč heten die, “geschubd” zoals een vis, door de wijzerplaat.
Mooie Don !
Ehhh… Het is een autoruit, nietwaar.?
Dank je Harry - en ja, de lat ligt hooooooog
Jazeker
Enzo…
Carl Benz op een Maybach?
Bas de eerste horde heb je met glans genomen !,
Ja de oude Carl was even uit zijn graf opgestaan en zette zijn handtekening ! Zie de foto maar nu niet in spiegelbeeld ….de Maybach is het niet
Het is vast geen basismodel
Goed man !
We houden het niet droog vandaag Don !