Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Een dagje dragen en volgende maand op de dinsdag 9 e weer. Zie je wel dat je minstens 31 horloges moet hebben😜?

5 likes

Heb ik geen foto van helaas , deze komt rechtstreeks van uit Japan ,na onderhoud aldaar is er een glaasje ingezet ,een volwaardige vervanger van …doet dit bedrijf met vrijwel alle Seiko horloges die men laat servicen …

En meteen een knappe te pakken ! :ok_hand:

1 like

:ok_hand:

Uh en dan nog 30 met kapotte datum🙄?
FF zoeken - maar zou misschien kunnen :wink:

22 likes

Dit is origineel :saluting_face:

1 like

Zo hoort t glaasje eruit te zien, volgens mij hebben ze er bij jou een heel andere vorm ingezet.

10 likes

Oldtimer meeting vanochtend

24 likes

Helaas lijkt dat vaker voor te komen - ik heb een mooie classic waar een foutief glaasje zelfs de wijzerplaat vervormd heeft :woozy_face:
Dus moet je vrees ik ook maar afwachten hoe zulke ‘experts’ van nu een service uitvoeren…

MP aankoop omgezet naar een NOS kast en bandje van @Sisinnio.

24 likes

Renault R4 ?

1 like

Fiat Multipla?
De oude versie dan…

1 like

Net binnen, de Italiaanse verkoper heeft het ding met Fedex verstuurd en dat ging héél snel.
Deze tikt op 28800 Bph.

33 likes

Hier moet ik toch echt het antwoord schuldig blijven; ik heb geen idee :grimacing: :blush:

1 like

Dank voor je foto ! Nu ik wat je bedoeld …dus hem nog eens gepakt enzie daar …zie foto …ik heb er nog een uit 1967 en ziet er ook zo uit .
Probeer meestal een horloge op zijn mooist, op dat moment ,te fotograferen vanuit allerlei posities en dan kun je soms de in dit de geval "de jampot " ringetjes doen verdwijnen …maar ze zitten er wel toch ?

20 likes

26 likes

Ik geloof echt dat t een ander glaasje is, maar als jij er tevreden mee bent is het prima natuurlijk.

6 likes

Ja ik geef toe, dit is echt een bijzonder lastige - want nooit populair geweest, in tegenstelling tot de meeste classic ‘background cars’ hier :innocent:
Ik laat hem nog even anoniem voor de andere experts hier… :mag_right:

2 likes

De KIenzle keek me aan daarnet …“haal me eens uit die doos” …bijdeze dus :smiley:

27 likes

Nou Martijn “het ding” is een super mooie Longines :ok_hand: :+1: Proficiat!

1 like