Tim, je doet jezelf te kort! Ik ben al 15 jaar bezig met sleutelen (aan horloges dan) en ik kan er nog steeds niks van. Mijn handjes en oogjes doen gewoon niet watik wil. De jouwe gelukkig wel. En met behoorlijk spectaculair resultaat in een jaar tijd. Tel je zegeningen!
Wow wat een beauty! Een van de mooiste Velona’s die ik hier in tijden voorbij heb zien komen!
De afgelopen dagen druk bezig geweest met andere dingen dan horloges (nieuwe kastenwand in de slaapkamer gebouwd). Vanavond dus in dit super leuke topic een heleboel likejes gegeven voor de afgelopen 5 dagen … en nu zijn ze op! Dus voor de laatste bijdragen van vandaag geef ik hier maar een algemene waardering!
Meestal heb ik niet zo veel met Quartz horloges. Te modern misschien? Maar soms wint design het van techniek. En met een ETA 955-192 quartz caliber uit naar ik meen begin jaren '90 van de vorige eeuw is deze Roamer toch al een beetje vintage. Mooi merk, Roamer. Sinds eind maart woont deze bij mij en mag ie af en toe ook even aan de pols. Lekker makkelijk, ik hoef niks gelijk te zetten…
De derde Roamer in mijn collectie.