Wow als nieuw! Mooi hoor
Oei inderdaad😭
Zeer fraai exemplaar van het eigenlijk niet altijd even populaire Anker
Prachtige bijzondere Seiko ,Patrick ,komt zeker niet echt vintage over eerder een redelijk moderne uitstraling
Is dit nu het glaasje wat op mijn Seiko KS 44-9990 uit 1968 zou moeten zitten 331W01AN ?En zo ja waar kun je dit bestellen ?
Nog steeds een grote kroon! Wel mooie chrono hoor!
Zo! Wat een beauty
Hahaha ja maar met een pusher erin zijn ze helaas altijd groot
Leuk, die Zweedse Facit horloges met de klassieke Breguet stijl wijzerplaat. Is die plaat bij jouw exemplaar ook emaille? Bij mij wel. Deze dus:
.Emaille wijzerplaat (met een kleine gerepareerde beschadiging tussen de 2 en de 3), geen Brequet cijfers, maar Romeinse, echter wel weer Breguet style blauwe wijzers. Binnenin een ST 97-4 werkpaardje uit ca. 1975. Het iets snellere broertje van de overbekende AS/ST 96. Verschil is het tikgetal: de ST 96 draait op 18000 de ST 97 op 21600 A/h.
N A ,
Maar niet de goede grote wijzer. Die is gaan zwerven toen het horloge uit de klem van de timegrapher schoot.
Mooi eigen kaliber , neefje van de Omega’s.
Met een Kif schokprotectie op het ankerrad, maar niet op de balans! Om met Anita Meyer te spreken “why, tell me why?”
Nou maar hopen dat ik de wijzer binnenkort weer ergens tegenkom. ( Niet magnetisch, dus mijn Ikea Kungfors kan me niet redden, deze keer.)
Ah, ok dat is een citizen poppetje! Bedankt
Proficiat Bas ,komt vast goed met die wijzer !
Goedemorgen vandaag best zonnig weer dus deze weer een keer…
Ein schönes tag gewünscht mit viel sonne…
Gisteren ook nog het Lorsa P75 uurwerkje van mijn Pierre Laro geserviced.
Nu mag ie eens een dagje mee.