Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Hier vandaag deze Citizen ATM, issued in de Jaren ‘70 voor de Angkatan Tentera Malaysia (ATM), ofwel het Maleisische leger.

Met veel dank aan @domega :+1:

33 likes

Die is op de hoogte; deze is al omgedoopt tot Hema-rookworst-Sabina :innocent:

4 likes

Weet je welk kaliber daar in zit?

1 like

Geen flauw idee, Bas. Nooit open gehad in dertig jaar, vond toen gewoon deze kleurige dial leuk.
Ik heb nog ergens een Rus in ongeveer dezelfde kleuren maar niet goed lopend.
Ik meen gelezen te hebben dat vrijwel alle vintage wijzerplaat merken hetzelfde uurwerk gebruiken, en dat alleen Omega/Lemania etc en de Vulcain een eigen werk gebruikten…

1 like

Mijn nieuwe Seiko Sportsmatic 5 uit de jaren 70. Voor the time being even op deze te kleine jubilee gezet. Staat hem wel goed moet ik zeggen.

24 likes

Ja, de AS 1475 zie je heel veel. En de Russische Poljot heeft ook vele varianten. Maar er zijn er meer. De Memovox van JLC de Vulcain cricket inderdaad. Maar bij mij begon het met een Venus 230.

1 like

Die heb ik nooit gehad, ook geen Cricket maar wel ooit eens de Omega. Ik heb nu nog één van mijn twee Bellringers over, en een onbekende Zwitserse parkeerwekker… ’ t wordt stil :grin:

1 like

Die ziet er top uit zeg :+1:

1 like

Ik heb zelfs een penanker wekker horloge!

1 like

Penankers wekten me vroeger allemaal :joy: nu hoor ik ze haast niet meer. :thinking:

4 likes

Proficiat! :ok_hand:

1 like

:joy:

De avond in met de Seiko KS 5626-7111 :smile:

25 likes

Ook vandaag mijn Oris Star uit 1975

30 likes

Goed heet ze?

Nog even een wisseling voor de avond. Hele fijne retro 90s look op deze SKX 1000. Een van mijn favoriete.

15 likes

Van harte gefeliciteerd met je te gekke Citizen. :star_struck: Ik wens je veel draagplezier en
dat je hem maar vaak en veel mag dragen in goede gezondheid…

3 likes

Yes dagelijkse kost alhier… komt gewoon uit het bos direct de tuin binnen :grin:

10 likes

23 likes

8 likes