Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Zojuist heb ik deze geserviced. Het Parrenin Z170 uurwerk had een kromme balans. En dan bedoel ik niet de astap, maar het balanswiel stond haaks. Gelukkig voor niet te veel geld een donor uurwerkje gevonden met een goede balans.

Dit Kallos horloge had ik op de rikketik gevonden. Leuke kleur blauw, maar de verf op de wijzerplaat is zeer fragiel. Langs de randen en bij de indices zijn al stukken lak weg.
Dus voorzichtigheid was geboden.

31 likes

Wat een kleur :star_struck:

2 likes

30 likes

Een mooie kleur blauwe deze Kallos ! Goed gelukt deze service …proficiat :ok_hand:

1 like

Ja de tijd gaat snel …leuk horloge gehuld in kunststof :+1:

1 like

27 likes

Tripje met de trein van Roma Termini naar Milano Centrale.

27 likes

Dank je wel, een favo chrono diver van me sinds de nineties! En duikproof ook nog :grin:

1 like

Avondwissel naar deze 6309-7049:

24 likes

Zeker ! Echt mooi!

1 like

Vandaag en nog 'n paar dagen proefdraaien met de kinetic van m’n schoondochter, helemaal uit elkaar gehad, uurwerk had teveel olie gekregen, en ging daarop af en toe stilstaan.

22 likes

In de avondwissel:

29 likes

26 likes

Deze foto moet het zijn : mooie Ruhla :ok_hand:

1 like

De luikjes gaan dicht met de Seiko LM 5216 …

23 likes

Thanks.

Blijft toch een must have voor collecties van duikhorloges, mijne ook weer eens dragen :+1:

1 like

Leuk, is nog een vroeg modelletje :face_with_monocle:

Ja, vind ik ook :+1:

Mijn exemplaar heeft helaas aftermarket wijzers omdat de originele ietwat groen zijn uitgeslagen. Toch zou ik die er graag nog een keer op willen laten zetten.

Helaas kan ik dat zelf niet, maar mocht iemand hier dat voor me willen doen dan zou dat te gek zijn!

1 like

40 likes