Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Vandaag binnengekomen een Arctos Elite.

26 likes

Er zal een kwaliteitsverschil in zitten maar ze lijken verdacht veel op elkaar.

23 likes

Respect! Dat is zowat het beste wat Seiko gemaakt heeft. Zeker die vintage 6157, heel mooi!

1 like

In de avondwissel :honeybee:

31 likes

Avondwissel met een vandaag binnengekomen Bifora 113 met kaliber B 113
Glas gepolijst, kast met de hand gepoetst met Silvo, wijzerplaat vrij van rommeltjes gemaakt en een nieuw bandje omgedaan. Het loopt goed en houdt de tijd goed bij.

25 likes

Hier kun je het uurwerk bewonderen.
Uurwerk met kaliber B 113

1 like

Mooi exemplaar, Friso! Band staat hem ook goed. :+1:

1 like

Dank je Roland :+1:

1 like

Goedemorgen deze morgen. Vandaag is de Nilax blijven plakken (archieffoto)

22 likes

Vandaag een Seiko Quartz vfa 3823-7000 uit 1972

25 likes

Deze gisteren opgeknapt.Zat erbij in een lotje anders had ik er nog geen 3 euro voor gegeven. Ik vond hem zo lelijk dat ik geen foto van er vóór gemaakt heb. Maar met een schoner glaasje en passend bandje begin ik hem juist mooi te vinden😅
En er zit een ( Frans) uurwerk in met datum en snelverzet.
Misschien toch een blijvertje!

24 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

23 likes

1965

Fijne dag allemaal :+1:

29 likes

28 likes

lekker eigenzinnig RADO!

1 like

Hier vandaag deze Lator:

36 likes

Goedemorgen allen !

26 likes

na al die NAs gisteren stak de oranje balboa eruit, we dragen normaal niets dat niet nagekeken is, maar wilden een utizondering maken. Alleen hij werkt niet en de kroon komt los, ok de Hollanders moeten de kwartfinale overleven en naar de halve finale gaan, tegen dan zal de oranje wel in orde zijn. Dus iets anders genomen, degene die ons het meest aanspreekt na de oranje, de blue tiger.

Ook mooi en op de foto"s bij aanschaf hadden we niet gezien dat de plaat in 2 kleuren blauw is, wat het horloge nog mooier maakt. Mooi facet geslepen glas zonder scharen en butsen. Leuke band, zij het niet origineel. en ja een kleine kastbeschadiging, stond ook aangegeven in de advertentie, maar die stoort ons niet en we raken niet uitgekeken op het ding. Genoeg gezeverd, hier is in première - en niet nagekeken - de rado blue tiger

32 likes

34 likes

26 likes