Dankjewel Yves!
En dat geeft weer ruimte voor kleine misstappen - herkenbaar en in dit geval ook begrijpelijk
Dankje! Het blijft toch een verslaving… Jellinek was van mening dat je er nooit helemaal vanaf komt. Hij was niet voor minderen, maar IK WEL!
Deze blauwe beauty uit 1971. Ooit op MP gekocht van een aardige dame die hem mij gunde, maar gek werd van alle smeek berichten…
Peter is geweldig! Ik had het ook geprobeerd, maar toen liep tie slechts een paar weken!
Jij ook super bedankt hoor dat moet ik wel zeggen Bas Thanks voor je pogingen en kennis dat vergeet ik ook niet hoor no way…
Dat had ik je al persoonlijk gezegd maar mag hier ook gezegd worden…
Zodat alle leden dit weten en kunnen zien…
Ik heb nu een zweep gekocht wedden dat ze blijft lopen…
Het is een lastige Engelse tante.
![IMG_2203|375x500](upload://A1jcCDN3cscWxWx6ZZII7BS5X6x.jpeg
Hamilton .
Hee die lijkt behoorlijk op mijn oude Rado - maar volgens mij met een andere modelnaam ?!?
Henri ,van harte gefeliciteerd met deze mooie Buren ! ik zeg wel eens " minder is meer " maar
In het kader van onze hobby lijkt het net hardnekkig onkruid wieden …en dan komt het steeds weer terug en meer …tja
Dankjewel Harry!
Een klinisch psycholoog zei ooit eens tegen mij dat het hetzelfde is als een voetbal proberen onder water te houden; het kost moeite om hem onder water te duwen en zodra je hem loslaat komt hij direct- en met kracht- weer naar boven…
Er was van de week zelfs Burendag…heb je meegedaan
Ik kan ook alleen maar hopen dat ze het blijft doen.
Nog iets bijzonders aan gedaan?
Nee, dat niet… Ik heb niets met buren in het algemeen. En het merk Buren ken ik pas sinds deze week; sinds ik dit horloge kocht…