Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Goedemorgen!

29 likes

Te mooi om waar te zijn - haast… Jaloers :sunglasses:

1 like

28 likes

Zomertijd :smirk:

30 likes

Goedemorge! Vandaag de Invicta.

35 likes

Goedemorgen allemaal, geen wissel.
De Omega flightmaster net als gisteren.

Fijne dag allemaal!!:watch:

31 likes

Goedemorgen,

Aparte kleur bandje, maar het zat er al om toen ik het horloge kocht, en ik zit niet zo ruim in de bandjes, dus ik laat het maar zo.

:ukraine:

28 likes

Kleur is toch zo slecht nog niet. Zomers!

3 likes

Op Ali kun je best goedkoop een kwalitatieve band scoren, Peter. Tegenwoordig kun je gewoon betalen met iDeal en zij verzorgen de douane-btw. Op die manier blijft de hobby nog betaalbaar.:stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

1 like

Ik vind het gezellig kleurtje en prima staan gewoon houden zo … :+1: :blue_heart:

4 likes

Ik heb al een liefhebber voor het bandje. Mijn vriendin wil het graag heb en want het kleur zo mooi bij haar auto :sweat_smile:

22 likes

Klopt. Je moet wel een klein beetje opletten mrt wat je koopt, maar ik heb daar ook al aardig wat leuke en mooie bandjes gekocht. Alhoewel mooi natuurlijk per persoon verschillend is qua smaak :smile:

2 likes

Ja, ik bestel daar ook wel bandjes. Alleen de laatste paar keer kwam mijn bestelling nooit aan. Binnen een paar dagen was de bestelling in Nederland, maar dan bleef het pakje maanden bij een “lokale vervoerder” in Schiedam liggen tot ik uiteindelijk maar mijn geld terug vroeg.
Maar ik zal het weer eens proberen.

2 likes

Net af nu testen.

Heel stijlvolle GP automaat.

31 likes

Ik laat mij graag inspireren door wat anderen in deze rubriek tonen aan de pols. Vandaag voor mij dus deze. Hij ligt meestal gewoon mooi te wezen in zijn originele doosje, maar vandaag mag ie even uit zijn hok!

26 likes

30 likes

Nogal :yum: en eigenlijk best leuk - maar het leidt wel enorm de aandacht af van dat fraaie font :face_with_monocle:

1 like

Mooie Rotary uit een fijne periode Lex :+1: Ik plaatste toevallig net mijn eigen Rotary bij de vintage chronografen, beetje jonger. Ligt ook al jaren stil helaas :thinking:

3 likes

Nog steeds de connie om.

30 likes

Nog even met een schilderklusje bezig, dus de oude klusprisma van m’n pa om de pols.

24 likes