Goedemorgen!
Te mooi om waar te zijn - haast… Jaloers
Goedemorgen,
Aparte kleur bandje, maar het zat er al om toen ik het horloge kocht, en ik zit niet zo ruim in de bandjes, dus ik laat het maar zo.
Kleur is toch zo slecht nog niet. Zomers!
Op Ali kun je best goedkoop een kwalitatieve band scoren, Peter. Tegenwoordig kun je gewoon betalen met iDeal en zij verzorgen de douane-btw. Op die manier blijft de hobby nog betaalbaar.
Ik vind het gezellig kleurtje en prima staan gewoon houden zo …
Ik heb al een liefhebber voor het bandje. Mijn vriendin wil het graag heb en want het kleur zo mooi bij haar auto
Klopt. Je moet wel een klein beetje opletten mrt wat je koopt, maar ik heb daar ook al aardig wat leuke en mooie bandjes gekocht. Alhoewel mooi natuurlijk per persoon verschillend is qua smaak
Ja, ik bestel daar ook wel bandjes. Alleen de laatste paar keer kwam mijn bestelling nooit aan. Binnen een paar dagen was de bestelling in Nederland, maar dan bleef het pakje maanden bij een “lokale vervoerder” in Schiedam liggen tot ik uiteindelijk maar mijn geld terug vroeg.
Maar ik zal het weer eens proberen.
Ik laat mij graag inspireren door wat anderen in deze rubriek tonen aan de pols. Vandaag voor mij dus deze. Hij ligt meestal gewoon mooi te wezen in zijn originele doosje, maar vandaag mag ie even uit zijn hok!
Nogal en eigenlijk best leuk - maar het leidt wel enorm de aandacht af van dat fraaie font
Mooie Rotary uit een fijne periode Lex Ik plaatste toevallig net mijn eigen Rotary bij de vintage chronografen, beetje jonger. Ligt ook al jaren stil helaas