Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Zwitsers tribuut aan de Seiko 5 denk je? :smirk:

Ha, nee, Swiss Made…Het deed me er aan denken vanwege de positie van de kroon. En ik ken het merk niet…:smile:

1 like

Prachtig!

Schrootstaal!

1 like

Dat werd het vanzelf, hoefde je niet zo heel lang op te wachten. :laughing:

1 like

Ik weet er alles van Wilko. We hebben in die periode 3 Citroën Visa’s versleten. Die hadden daar ook last van… :hot_face: :cold_face: :face_with_symbols_over_mouth: :japanese_ogre: :japanese_goblin:

2 likes

Eigenlijk alle auto’s in die tijd. De Italianen hadden een slechte naam, maar de rest was niet zo heel veel beter :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Nee ook de Japanners roesten al in de folder . :rofl:

2 likes

Ja die konden er ook wat van :rofl:

2 likes

Oh ja, de Blonda’s

3 likes

Ging vroeger mijn auto wassen spons kwijt, zat er een gat in mijn achterspatbord lag de spons in mijn kofferbak. Mazda 626, jaar of 5 oud toen volgens mij in 1988.

3 likes

Beste vintage vrienden, het nieuwe thema is weer bekend in het topic “themaweken horloges”. Hoop dat jullie net als vorige week weer enthousiast meedoen. @Lexaf en @basvg zeg het voort zodat veel vintage leden meedoen. Het thema deze week is “je horloge in de natuur”

Gr, Ferry

3 likes

Goedemorgen,

Merkloos vandaag:

En het uurwerk:

:ukraine:

23 likes

.Nog met te korte secondewijzer…

25 likes

Er doet ook een verhaal dat vaak weinig geschoolde en gebriefte arbeiders nog met hun bare hands (lees dus vettig) aan de carrosserie zaten net voor die werd afgelakt.

2 likes

Daar heb ik vroeger ook nog een van gehad.
Daar kwam de regen langs de voorruit door naar binnen :joy:.

2 likes

Vandaag de Svalan Sportsman:

23 likes

Eenvoudig deze week starten :relieved:

26 likes

29 likes

Goedemorgen allemaal,

Mooie dag!!:sun_with_face::watch:

25 likes