Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Dank je. :blush:
Ik ben benieuwd naar de twee opknappers.

Ik zojuist een foto gezet op het, incoming topic.

2 likes

Deze gouden Zenith El Primero was het vandaag. Heerlijk horloge uit begin jaren 90. :sunglasses::sun_with_face:

Fijne nacht gewenst!:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

33 likes

Hallo vintage vrienden, wederom even een melding over het nieuwe thema in het topic “themaweken horloges”. Dit keer een thema door @Dutchspur bedacht, fijn dat er mee gedacht wordt :+1:.
Het thema voor komende week is: Toon je horloge op je werkplek.
Lees wel even mijn inleiding op post 1989, zodat je weet dat echt iedereen weer mee kan doen.
Zoals de vorige thema’s, hoop ik dat er weer veel leden mee gaan doen/posten :smile:

2 likes

Vandaag klein, maar fijn. Deze Tissot Seastar.

34 likes

Goedemorgen,

Een Suizex met mooie wijzerplaat, die helaas lastig te fotograferen is met die TL verlichting hier:

:ukraine:

26 likes

Goedemorgen!!

29 likes

HOGA

30 likes

Een Seiko type II uit 1977. Eentje uit het lagere segment. Maar wat een kwaliteit in afwerking en techniek. Tikt nog als nieuw terwijl deze waarschijnlijk nog nooit een servicebeurt heeft gehad.

28 likes

En fraaie lugs ook :+1:

1 like

Staat nog op wintertijd :yum: - zo lang al weer niet omgehad dus :smirk:

26 likes

Ha die Condor op de achtergrond heb ik als kind ook nog wel eens bij de Kijkshop gekocht :rofl:

2 likes

Geen vintage voor mij vandaag ……. :see_no_evil:

1 like

33 likes

A282 vandaag, 90’s heritage model.

29 likes

De Ruhla weer om

30 likes

elgin bumperautomatic uit 1951/1952 en met het mooie elgin 607 movement. Op slechts 40.000 stuks gemaakt en blij dat we de bowtie WP versie met fancy lug kast hebben, maakt het allemaal wat frivoler.

35 likes

Goedemorgen,

32 likes

Op verzoek van @hadoe naar weer eens wat posten :wink: :sweat_smile:

30 likes

Deze Prisma maar weer eens uit de kast gehaald.
Deze gezien in 2012 in de autoweek die je met abonnement kon kopen.
Toen via juwelier besteld en altijd fijn gedragen.

27 likes