Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

12 likes

Denk in verkeerde topic moet nagelnieuw zijn maar daarom niet minder mooi… :+1:
Van juni ?

2 likes

Heel mooi!

1 like

Prachtig Jeroen ,proficiat ,maar wel even een douane import bonnetje overhandigen :wink: :grinning:

Opa’s jubileum-Tissot in de avondwissel:

28 likes

Kungsur uit de jaren vijftig, de blauwe band zal op een later tijdstip geretoucheerd worden, de wijzers lummen en op zoek naar een secondewijzer.
Er ligt een mooi blokje in, het betreft een kaliber F 465
Dit lot heb ik voor 13 euro binnen gehengeld, met nog twee horloges van dezelfde verkoper.
Ik heb het wel alvast radiumvrij gemaakt, want de cijfers zagen er niet mooi uit.
De verchroming is totaal verdwenen, en 1 wijzer was de lume er uit, dus ik heb de andere ook lume vrij gemaakt.

18 likes

28 likes

Dankjewel singlehoesjes, ik had niet gedacht dat iemand het mooi zou vinden.

1 like

Waarom niet?
Leuke combi toch

1 like

Ik vind die Optima ook heel leuk!:+1:

2 likes

Mijn eerste Sovjet :innocent:

28 likes

Er zijn genoeg mensen die van patina houden hoor… Ik ben er ook niet vies van

2 likes

Het kan heel mooi zijn, bij de Optima zijn de cijfers bijna niet zichtbaar, vandaar dat ik dat dacht, maar toch zijn er mensen die het een mooie vintage vinden, 85 jaar oud.

1 like

Als iemand je vraagt hoe laat het is, zeg je gewoon het is ongeveer kwart over negen… :grin:

2 likes

Mijn inmiddels 30 jaar oude Oris Tonneau. Een van de paar horloges die bij mij zullen blijven tot nadat ik er zelf niet meer zal zijn…:blush:

Vanmiddag in de auto.

Vanavond aan het aperitief met een voortreffelijke pastis… Santé en welterusten voor straks!:four_leaf_clover::clinking_glasses:

30 likes

Victoria nog heel even, na een lange dag in de tuin :green_heart:

29 likes

Groetjes van een tijdgenoot. :wink:

28 likes

Leuke Sportivnie

1 like

Gaaf horloge! :ok_hand: Lijkt best wel op dit moderne horloge van mij.

Met de vermelding erbij dat die van mij gebaseerd is op een eerdere Breitling uit de jaren 50. Zo te zien klopt dat wel.

Die van mij lijkt dus op die van jou feitelijk… :slightly_smiling_face:

24 likes

Ha! Waren het maar zulke kostbare vondsten. En kosten bereken ik gewoon door :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like