Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten :blush: ik draag horloges vaak maar een dag achtereen en dan valt het niet zo op als ze wat afwijken.
Deze moet ook nog een keer een servicebeurtje hebben, servicehistorie is onbekend, maar die kaliber 27’s krijg je over het algemeen prima aan het lopen.

4 likes

28 likes

31 likes

Gisteren heb ik het FHF ST 96.4 uurwerk van deze Desira geserviced en nu mag ie een dagje mee. Ook was de wijzerwrijving te licht, dus de minuutpijp een beetje geknepen om dat op te lossen.
Die kleuren…dat moet jaren 70 zijn.

30 likes

Mag een Swatch Outback chrono uit 1998 hier ook meedoen?

Fijne middag iedereen!

26 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

22 likes

27 likes

30 likes

Die is van een slager geweest. En heeft ribben uit de wijzerplaat gesneden?

:hushed::thinking:

1 like

28 likes

Mijn eerste bericht en foto. Net mijn gereviseerde Tissot uit de jaren 50 opgehaald. Zo blij :upside_down_face: :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Mooi hoor!

3 likes

20 likes

Nog een foto dan blij blij blij :innocent:

18 likes

Dank👍🏼

2 oudjes op 1 foto. Met de inspiratie van @Grollebol om nieuwe bandjes te kopen.

27 likes

Lekker dikke omega vandaag.

33 likes

Nee hoor :yum: Komt uit mijn collectie ‘mods’ Abel !
De eerste is een Silvana militair horloge (nog een D.H. ook) dat iemand ooit met wat rode verf op de dial ’ gepersonaliseerd had, de tweede een eenvoudige Raketa waar met ballpoint ‘Casio’ op de wijzerplaat is geschreven, en mijn laatste aanwinst dus deze Sandoz stalen ‘tank’ die in plaats van de klassieke opgelegde markertjes is opgevrolijkt met purperen streepjes…
Alle drie one-of-a-kind zover bekend dus echte museumstukken denk ik :innocent:

3 likes

Heerlijke dial - terecht dat je daar weer energie in hebt gestoken :ok_hand:

1 like

Lurena

22 likes