Deze beauty was het vandaag aan mijn pols.
Niet lang voordat ik hem in het blauwe gedeelte mocht verkopen aan een sympathiek forumlid die ook dol op vintage Tissot horloges is.
Hij komt in een goed thuis terecht.
Deze beauty was het vandaag aan mijn pols.
Niet lang voordat ik hem in het blauwe gedeelte mocht verkopen aan een sympathiek forumlid die ook dol op vintage Tissot horloges is.
Hij komt in een goed thuis terecht.
Omdat de theedoos met Pulsar Quartzen nog steeds op tafel staat ben ik vandaag (het is inmiddels al middernacht voorbij, maar ja, ben ik de afgelopen dag dus nog maar even doorgegaan met de vintage Pulsar quartzjes aan de pols.
Deze Pulsar 8060 met een Hattory / Seiko Y147A uurwerkje op een zwart leren bandje uit eigen keuken.
Tegenwoordig zijn bijna alle Japanse horloges, ook de budget exemplaren, voorzien van een RVS kastje maar deze is wat ouder en nog ouderwets van verchroomd base metal met alleen een RVS dekseltje op de achterkant. Wèl een schroefdeksel, want zelfs een simple en waarschijnlijk redelijk goedkope Pulsar Quartz, was ook, of misschien juist, ook uit die periode, toch een horloge van goede kwaliteit. Dat blijkt ook wel, want zo’n 40 jaar later ziet ie er nog knap uit voor een poor man’s watch uit, naar ik schat, ca. 1985.
Opgepoetst en voorzien van een nieuw sexy plexy glaasje tikt hij nog moeiteloos 1 voor 1 zijn seconden weg.
Goedemorgen allemaal , de hele week eigenlijk geen vintage om gehad , besloten ze niet meer naar werk te dragen , zijn eigenlijk niet geschikt voor mijn werk , maar vandaag dan maar de Ebel
Echt fantastisch
Thanks
Goedemorgen en fijn weekend allen…
Inge back home
…
EI EI EI wat is Roed superblij…
@basvg bedankt voor de reparatie en het warme ontvangst gisteren…
en terecht , Zentih was rond die periode was echt geweldig bezig
Finland findings, volgens mij deze nog niet getoond. Ik raak de draad een beetje kwijt
Goed weekend!