Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

26 likes

Deze Omega Cosmic is net even anders dan de Genève/ Seamaster exemplaren :ok_hand:

1 like

Dat je de haarscheurtjes zo goed ziet schijnt door het vuil te komen wat er in zit.
Een nachtje in de steradent schijnt het vuil er uit te krijgen. De haarscheurtjes zijn er nog wel maar zijn veel minder zichtbaar dan. Met de geëmailleerde kant naar beneden hangen dan kan het vuil meteen naar onder vallen.

2 likes

Een oude doorleefde Tissot vandaag.
Voor een andere met hetzelfde kaliber 27B-21 heb ik nieuwe/andere secondewijzer-as nodig.

32 likes

Mooie (bijna) duiker :sunglasses:

1 like

Dit is een Rado Rectus - zelf ook nooit van gehoord, dacht eerst ook even aan Mumbai limited edition :yum:
Maar op eBay zag ik een andere Rectus, zelfs met de stalen band :face_with_monocle: - dat wordt nog zoeken!!

1 like

Zie nu mijn typo :face_with_peeking_eye: Ah, weer wat wijzer. Je zou buyee in de gaten kunnen houden, daarmee heb je toegang tot Yahoo.jp

1 like

37 likes

Vanmiddag vroeg thuis , dan kan ik nog even een wissel doen naar vintage, de Orient

Datumnotitie in het Duits

25 likes

En dat heeft geloond, fraaie pointer date!!
Nooit eerder gezien met die rode datum, ik heb zelf iets soortgelijks met blauwe cijfers - vond ik ook al aardig bijzonder :sunglasses:

22 likes

Zou kunnen, dank je voor de tip (maar eigenlijk koop ik niks online, uitgezonderd soms hf :innocent:)

1 like

Verschil moet er zijn; ik koop echt maar zelden een horloge niet online :sweat_smile:

:rofl: :+1:

1 like

25 likes

33 likes

Testdrive, loopt keurig op tijd.

Vandaag gemerkt dat een cal 311 (curvex heren) niet super lekker zitten. Dan werkt een plastic houder het prettigst. Waarom zitten er eigenlijk geen rubbertjes in die houders :thinking:

25 likes

Villard Nautoscaph op JB champion

30 likes

Kan je hier iets mee?

2 likes

Hij is blijven plakken

29 likes

Wissel naar de Junghans snel foto want zon schijnt nu hier…
Fijne avond en eet smakelijk allemaal… :shallow_pan_of_food::+1:
Met nieuw raampje erin…

30 likes