Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Goedemorgen,

:ukraine:

28 likes

23 likes

Tissot pr516gl met een grijskleurige plaat, deze zie je betrekkelijk weinig in het wild.

30 likes

Dank je Hans ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Prachtig en de setting ook :ok_hand: overigens bij mij wordt altijd de achtergrond wazig ,dat vind ik jammer …welke instelling is dat op je telefoon ?

Ja het zonnetje blijft inspirerend ,jou Pontiac mag er ook zijn hoor …mooi ! :ok_hand:Wat een variaties heeft dit merk :smiley:

1 like

Jij houdt de vlam levend Hans ! :ok_hand:

1 like

26 likes

Lekkere bezel :+1:

1 like

Ik heb sowieso “scene optimalisatie” aan staan.

En ik merk dat, een klein beetje inzoomen, de foto veel beter lijkt te maken. Maat dat kan inbeelding zijn.

Ik heb een beetje gevoel voor een goed beeld, geen verstand van camera’s

4 likes

Half vintage hier, niet naar de kast kijken maar naar het hart.

26 likes

Lekker, even een paar warme dagen. Glaasje is inmiddels wel wat opgepoetst, onderhoud was vorig jaar al door @vouwfietser gedaan.

28 likes

Inderdaad. Zo naast elkaar zie je de verschillen. Heb zelf ook een Delfin. Erg fijne vintage imho.

1 like

Zwart met goud. Niet ieders smaak, maar in dit geval staat het gewoon goed. Een Seiko Selfdater 15022 uit 1963 met een zwarte wijzerplaat met een prachtige sunburst erin…

23 likes

30 likes

De racing voor de race,

:checkered_flag::checkered_flag::checkered_flag:

30 likes

Had ik al eens gezegd dat ik een hekel heb aan radium in horloges? :unamused::wink:
M’n nieuwe aanwinst had een roestprobleempje met een wijzer. Normaal een avondje lekker prutsen, nu een halve dag stressen aan de tuintafel :hot_face:

Normaal loop ik daarom ook met een grote boog om die horloges met radium heen, maar heel af en toe is een horloge toch die heisa waard. Hier dus m’n nieuwe aanwinst, 40’s Tissot 6216 met Lemania ch27 aan boord.

Overigens moet het uurwerk ook een beurtje hebben want servicehistorie is onbekend en de chrono werkt maar half.
Denk dat ik dan gelijk de wijzerplaat en wijzers naar James Hyman stuur om alle radium te laten vervangen.

Hier nog een plaatje voor de operatie:

Volgens mij is het er beter van geworden :innocent:

43 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! :ok_hand:

1 like

Dank je. Ben er ook zeker blij mee, 40’s chrono’s met een zwarte plaat liggen niet voor het oprapen :sunglasses:

4 likes

27 likes