Welke vintage draag je vandaag? Deel XXII

Hoop batterijen binnengeharkt om het quartzpark weer aan te kunnen zwenlgelen. Nu eindelijk dan weer eens de Mariner om de pols

29 likes

Sjiek Gup en het is nog niet eens zondag :wink:

Mooie Aquadive @Martijn . Wat is de diameter van de kast? Lijkt mij vrij fors :grinning:

1 like

Merci :+1:t2: :smiley:

Uit mijn bescheiden collectie springt deze er voor mij uit, vandaag mee naar de camping.

31 likes

Net klaar gemaakt, kast opgeknapt en voorzien van een nieuw glaasje.
Alpina 592 uit de jaren 50

35 likes

Met wat geduld :sweat_smile:. Sorry verkeerde thread dus. Mislezen :slight_smile:

1 like

Ziet er netjes uit Wolter :ok_hand: Mooi stukje horloge geschiedenis.

Ik heb achterstand in te halen:

Iemand trouwens nog een linkje voor deze band? Zit wat aan de strakke kant :sweat_smile:

23 likes

Dankjewel Friso, ik vind het reuze leuk om deze horloges een nieuwe start te geven, zodat andere mensen er ook weer van kunnen genieten. Ik heb een 30 glaasjes besteld die zijn onderweg en als ik daarmee klaar ben, ga ik de andere verzamelboxen controleren. Dus voorlopig nog werk genoeg, het servicen zal ook nog ooit moeten gebeuren, ik ben nu met eentje bezig die ga ik morgen of zo weer in elkaar zetten.

1 like

What else :soccer:

27 likes

49mm dus inderdaad vrij fors

Maar geen lugs :grinning: draagt best prima

1 like

Secondewijzer zit er op, maar is moeilijk te zien, zwart-blauw tegen een donkere achtergrond.

2 likes

Ik heb het over de bruine plaat met secondetrack en de cathedral wijzer. Dus denk dat bas op het juiste reageerde. :sweat_smile:

3 likes

Een eenvoudig vijfje, gisteren, van Marktplaats. Kast en band grondig schoongemaakt. Alles werkt goed, behalve de dagverstelling (drukken op de kroon). Kijken of het me een keertje lukt om dat te repareren. Vind het een sympathiek en strak horloge, al houd ik iets meer van spannende sunbursts.

21 likes

De grote Fortis op zondag :pensive:

27 likes

Pas gekocht, anoniem horloge…
Blijkt Edox te zijn.( Ook binnenin)

25 likes

17 likes

Goedemorgen allen :slightly_smiling_face:

24 likes

32 likes

24 likes

Goedemorgen,