Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

37 likes

Heel fraai Roland :ok_hand:

2 likes

Beter van niet :rofl:

Sommige zaken blijven beter onuitgelegd…

3 likes

Vanmiddag deze,

25 likes

Yema is vandaag binnengekomen, ik heb het direct onderhanden genomen, ik heb het zwarte versleten bandje gewisseld met een mooi nieuw leren bandje. De kast in de ultrasoon bad, glas gepolijst.
De laatste band van 16mm, maar de kleur staat goed bij de wijzerplaat, en het is waarschijnlijk een dameshorloge, dus dat komt goed uit.

31 likes

Gisteren is deze Alpina gearriveerd, vandaag heb ik de wijzerplaat en de wijzers lichtelijk behandeld.

De kast heeft nogal wat gebruiksporen, het is gedragen door iemand die het niet heeft ontzien, veel beschadigingen op het metaal rond het glas. De urenwijzer was aan het eind krom en met een zwarte vlek.
Avondwissel met
Alpina Standard

18 likes

Ouwe Seiko’s zijn zo cool.
Mijn vader en zijn broer kregen deze in 1977 of 1978 op een ferrytrip met Townsend Thoresen tussen Zeebrugge - Dover of Canterburry vanuit de tax free shop aan boord. Twee identieke. Cadeautje van mijn grootvader…
Seiko 7009 12/1976

35 likes

Dank je!

1 like

Volgens de beschrijving van het vintage subforum:

En de algemene definitie van vintage:
Vintage is een verzamelnaam voor producten die binnen een bepaalde stijlperiode vallen. Deze producten zijn minimaal 25 jaar oud en maximaal 100 jaar oud .

4 likes

Vandaag een heuse Snowflake Seiko QT 38-7030 uit 1973.

23 likes

Ssssstrak :ok_hand:

1 like

Nog van gisteravond. En ook niet eens juist op tijd gezet :sweat_smile:

27 likes

Door Peter, @Scudo weer gered van de sloop! Dankjewel Peter!

(ST 96-4)

35 likes

Goedemorgen allemaal,

Mooie dag gewenst!!:watch:

33 likes

Koffie en Rado.

29 likes

Deze is blijven plakken:

29 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

23 likes