Crossposten
Heul mooi! Voor het perfecte had de small second wat kleiner mogen zijn. Maar nog steeds een beauty
Is dat jouw tafel? Dat ruimt lekker op (als je goed verkocht hebt).
Helaas werd het groter aangeprijst, dan het werkelijk was. Ons was verteld, dat er 150+ kramen zouden staan, in werkelijkheid waren het er slechts 60 kramen. En daarmee was de aanloop ook gewoon slecht. Ik mag alsnog niet klagen, ik heb er meer aan over gehouden, dan de meeste kramen om me heen. Maar wel leuke reacties gehad, goede voorbereiding voor de Rikketik…
Grappig. Dat was me eigenlijk nog niet opgevallen. Maar je hebt gelijk!
Één dezer dagen hoop ik
Dank je… denk ik?
Die van jou is ook niet verkeerd!
Beste vintage vrienden, jawel daar zijn we weer het nieuwe thema in het topic “themaweken horloges” is vanaf maandag t/m zaterdag “SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724
Hoop echt dat er weer veel vintage leden gaan meedoen
En natuurlijk wel even een vintage horloge plaatsen
Klopt Ome Ali. Echt fijne bandjes.
Goedemorgen,
Deze Timex quartz vandaag in de herhaling, want afgelopen zaterdag stopte ie er na een half uurtje mee.
Altijd al erg gecharmeerd geweest door die Memosails maar nooit kunnen passen en door de grootte wat twijfelen of die überhaupt draagbaar zou zijn. Wat is je polsomtrek, kwestie van een idee te hebben?