Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

36 likes

Valt me op…altijd jasje of mooi overhemd aan :ok_hand::+1:

1 like

Vandaag ben ik een extra gelukkig man. Na eerst misgegrepen te hebben keerde de Jenny van @Tudor13 terug in het blauwe gedeelte en toen heb ik gelijk toegeslagen. Vandaag mocht ik haar van de pakketbezorger in ontvangst nemen. Ik ben werkelijk zo blij als een kind!

Wat een prachtige patina op de wijzerplaat, e foto’s doen haar geen recht!

24 likes

Goedemiddag, met Juvenia in vintage leer.

30 likes

26 likes

Die wel een mooier bandje verdient als je het mij vraagt. Iets moois goudbruin leer maar niet te licht zou echt heel fraai staan.

3 likes

Goedemiddag,
Dynamic van 1969

34 likes

… zelfde rally maar moeilijkheidsgraad X 5

29 likes

Gelukkig zaten er nog twee bandjes bij de deal inbegrepen waaronder deze:

Ik weet echter niet of ik hier tevreden mee ben. Ik ben geneigd naar donkerder bruin

23 likes

Austin Healey

4 likes

Yep

18 likes

Beetje leervet erop en dan is hij wat donkerder :+1:

2 likes

20 likes

Porsche 356?

Morris mini cooper S ?

4 likes

Verdorie alweer goed :+1:

19 likes

Avondwissel naar de 6106-8120

25 likes

Schaamteloze crosspost. Deze krijgt verrassend veel draagtijd. Gekocht tijdens een online veiling. Ik was even bang dat het klein zou uitvallen maar prima afmeting voor mij (25 x 33 mm). Was toentertijd waarschijnlijk een wat opzichtige joekel. Het houdt de tijd goed bij. Het voelt toch bijzonder om zo’n oud beestje om de pols te zwengelen. Ik ben er erg blij mee.

28 likes

Tot nu toe de hele dag niets aan de pols gehad. De hele dag “in het hout” geweest. Druk met kettingzagen, kloofmachines etc etc. Draag dan liever geen vintage horloge omdat het er ruig aan toe gaat.

Fris gedoucht en zo meteen met vrienden een hapje eten. Mag deze fleurige Basis aan de pols mee :star_struck:

27 likes

Herkenbaar. Twee jaar geleden was ik druk in de tuin bezig en stak ik mijn arm in het zwembad van de kinderen, onbewust van de seamaster de ville uit de jaren 60 aan mn pols. Direct vocht achter het glas :face_holding_back_tears: Sindsdien geen horloge meer om tijdens tuinwerkzaamheden.

2 likes