Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Mooie markers en wijzerjes - leuke vondst :+1:

1 like

Vanochtend :grinning:

31 likes

In de avondwissel:

37 likes

Mooi horloge :ok_hand:

1 like

Dankjewel man! ik heb vandaag nog 8 Diplomat bandjes kunnen bemachtigen, Deze Tarnän heeft er ook een om.

1 like

Vanavond een Citizen Cosmotron, waar het glaasje echt wel vervangen moet worden. Ik ben er echter over aan het denken om het facetglas te vervangen door normaal glas. Ik denk, dat dit bij dit horloge veel mooier zou staan (buiten het feit, dat facetglaasjes haast niet te vinden zijn…). Wel heb ik er een kleine modificatie aan de band gedaan. Hier zet een extender op, maar die was voor mij te kort. En bij toeval kwam ik een verende extender tegen, die nu zijn dienst mag doen. Daarmee is de band voor mij net wel lang genoeg, en kan het zelfs nog iets uitrekken, wat het dragen wel comfortabeler maakt.

27 likes

Goedenavond vintage vrienden, het nieuwe thema voor komende week is bekend. Het nieuwe thema wordt: “Analoog en digitale horloges ineen ”
Vanaf post 711 in het topic themaweken horloges. Wel even de intro lezen natuurlijk :smiley:

Fijne themaweek iedereen :+1:

2 likes

28 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

27 likes

34 likes

Goedemorgen,

Fijne dag iedereen!!:watch:

32 likes

34 likes

33 likes

Vandaag pasteltinten. Goede (werk)week!

36 likes

Eentje van 1946

30 likes

Er zit een mooie witte wijzerplaat onder dat vergeelde glas denk ik :smile: eens vervangen!

3 likes

… dat noemen we dans son jus d’origine …
Jeanne draait zich om in haar graf als ik dat zou doen :relieved:

13 likes

Vandaag weer de Selva.

21 likes

(Foto van vanmorgen) Eigenlijk lukte het gisteren de balansveer goed te krijgen. Ook deze leuke Orient promoveert naar een mooie doos. Kroon vervangen door een passend exemplaar, dagverzet verbeterd (schijf zat te los, palletje schoot er steeds onder), en nu loopt hij eindelijk mooi.

28 likes

Vandaag de Seiko KS 5626-7111 aan de beurt . :smiley:

25 likes