Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Straaltje zon erover … :wink:

24 likes

Jaren '70 Dilker van 32mm. Erg klein maar ik begin dat steeds meer te waarderen!

18 likes

Goedemorgen,

De achtergrond vond ik wel passend:

:ukraine:

23 likes

Yema Flygraf 1968

21 likes

Zal met een chronometer certificaat te maken hebben? Uurwerk is ook genummmerd

14 likes

De grote Cyma vandaag.

37 likes

:heart_eyes:Cyma heeft toen mooie grote horloges gemaakt. Welk uurwerk zit er in?

1 like

Vandaaaaaag is blauw, …

Zoals al weken de Roamer 606 om de pols, maar de postbode bracht wat leuks

Nu associeerde ik Myon niet direct met kwaliteit, maar bij deze grote jongens hebben ze zich overtroffen. Zelfs een schroefkroon💪, gaan mooi worden.

22 likes

30 likes

Was ik ook gelijk benieuwd naar

Wat een prachtig ding TOP :heart_eyes:

1 like

25 likes

24 likes

Het hoort bij het type horloge in elk geval, ik kom meer van deze tegen online

1 like

28 likes

Mooie oude Seiko 2220-3240 maar weer eens. Lekker plat voor onder de mouw.

24 likes

Nog steeds om

25 likes

23 likes

Hahaha, je zou het bijna gaan denken, zoveel toeval, en het bestaat echt, ik heb het nog niet precies op tijd gezet en ik zie nu via de foto dat het een minuut te snel loopt per dag. Kijk maar naar de tijdopname van gisteren en van vandaag, nog een opvallend toeval is dat het weer precies op dezelfde tijd de foto’s zijn genomen.

1 like

Deze Timex was 6 euro op de rikketik afgelopen zondag.
Zo’n Timex had ik nog niet en ze zijn ook niet zo vaak te vinden. Dit is nl een Timex met 21 jewels.
Hetzelfde blikken Timex uurwerkje maar dan met robijnen lagertjes en zelfs robijnen pennen op het penanker. Ik weet niet of het toeval is, maar deze loopt gelijk een stuk beter dan de andere, ongesteende Timex uurwerken.
Om aan het aantal van 21 te komen zoals op de wijzerplaat vermeldt, hebben ze wel veel (onnodige) dekstenen gebruikt.
Na wat poetsen ziet ook de kast er nog erg goed uit.

Op dit moment ben ik bezig aan een AS 1188 die in mijn Atlantic worldmaster zit. Dit uurwerk loopt echt fantastisch. Nu moet ook de kast nog wat schoongemaakt worden en het glaasje gepolijst.

26 likes