Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Heerlijk mooiweer horloge op een vrije zondagmiddag, deze Orient. Geeft ultiem vakantiegevoel met zijn blauwe bling, en ook omdat ik hem op vakantie vond in een kringloop voor €5.

36 likes

:+1:

39 likes

Wissel

28 likes

Groeten uit Zürich.

31 likes

Groeten uit Lelystad :innocent:

27 likes

:thinking:

:green_heart:

Crosspost…

31 likes

Goedenavond vintage vrienden, vanavond laat maak ik weer een nieuw thema in het topic “themaweken horloges” aan en geloof mij, jullie kunnen lekker los gaan in dit thema :wink:

O ja, moet natuurlijk ook een foto posten anders worden leden boos :grin:

26 likes

Nice :+1:t2: Toffe bezel en leuk met die afwijkende subdials!

32 likes

25 likes

Een late avond wissel naar Pontiac.
Project zojuist afgerond, dus proefdragen is op zijn plaats.

Een over-de-vakantie-heentil-projectje.
Gedemonteerd en schoongemaakt voor de vakantie, opbouwen en wijzerklemming fixen bij terugkomst

29 likes

Proficiat, morgen maar mee naar het werk … :ok_hand:

1 like

Komt goed. Dagje thuiswerken :joy::joy:

1 like

Hele mooie vangst - ook als die tien x duurder was geweest :hugs:

Hoi Ferry, wil je een topic maken dat ook toegankelijk is voor TL 1 leden? Het is jammer dat wij de TL 1 leden niets kunnen posten op je themaweken topic.
Foto’s maken en posten is juist zo leuk om te doen.

1 like

Goedenacht beste vintage HF vrienden, het nieuwe thema in het topic “themaweken horloges” is bekend en wordt VIERKANTE EN/OF RECHTHOEKIGE HORLOGES, vanaf post 2448…
Dus ook jij @Macx met je TL-1 kan meedoen, heb je zo’n horloge post je hem hier (als hij vintage is) en anders in “wat dragen wij vandaag” maar dan wel echt dragen deze week :wink:
Dus kom maar door vintage vrienden en post lekker veel foto’s, wel even de inleiding lezen natuurlijk :smile:

Iedreeen natuurlijk weer een fijne week :+1:

6 likes

Vandaag deze Orient King Diver

25 likes

Geluk!

Prachtig! Meer foto’s!!