Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Tuurlijk wel, anders wordt het een soep van thema’s :wink:

1 like

:pray: Zal ik binnenkort doen (als ik weer in het land ben)

even uit het hoofd, circa 35 mm (zonder kroon). Dus dat scheelt flink. Het design, ook van die kleinere, is wel echt ‘mannelijk’. Dus ik vermoed dat er meerdere maten te krijgen waren.

2 likes

Prachtig horloge en uurwerk. Mooie oplossing met zo’n zichtbodem. Leuk om die hack lever bovenop het uurwerk te zien

2 likes

Dank je! :blush:
Ja, op de Japanse veilingsites zijn deze zichtbodems ook wel te koop, maar dan ben je heel duur uit, deze kost €12, dat is nog wel te betalen. :grin:

3 likes

32 likes

Dat moet dan wel.
Op jouw foto zag ie er iig ook groter uit.

Bedankt voor je antwoord!

1 like

Goedemorgen :sun_with_face:

29 likes

27 likes

Goedemorgen!

19 likes

31 likes

Vandaag deze 60-jarige (bouwjaar staat op de wijzerplaat en is ook de jewel-count…). De naam is een verwijzing naar de Olympische spelen in 1964, waar ze Orient hun Grand Prix model hebben een upgrade hebben gegeven, dat het 64 jewels kreeg. Die zijn echt niet allemaal functioneel, maar hebben wel een functioneel karakter. Een hoop zitten ter ondersteuning van de rotor. Echt gaaf om te zien.

30 likes

Rommelmarktvangst van dit weekend. Gisterenavond de kast proper gemaakt.

(de 1 staat voor de eerste dag dat ik het horloge draag :upside_down_face:)

30 likes

Dus je mag m maar een maand dragen, Bert?

4 likes

Ik doe mee met Zenith vandaag, Bas!

36 likes

:grin: Als ik eens de tijd neem om de datum juist te zetten, dan vervalt het smoesje.
Bij deze kan ik het smoesje van “ik kan het toch niet lezen zonder leesbril” niet gebruiken omdat het nog net lukt.

1 like

Herkenbaar!
Zeker zonder quick set…

2 likes

Breitling Navitimer Chrono-matic “Pizza” ref. 1806

32 likes

31 likes

Fraai hoor! Chique bandje ook erbij :ok_hand:

1 like

Goedemorgen allemaal,

Mooie dag!!:sun_with_face::watch:

32 likes