Candino
Mooie wijzerplaat!
Die vorige was ook al zo leuk.
Mijn pa heeft volgens mij ook een uit de F1 serie
Ik zal hem eens vragen.
En posten natuurlijk
Deze zat in een partij van 6 Kelton/Timex horloges die ik voor 15 euro op Vinted had gekocht.
Zo’n mooie groen uitgeslagen wijzerplaat heb ik nog zelden gezien. Zo zou je 'm niet kunnen maken.
De binnenkant was trouwens ook groen uitgeslagen, maar met een paar druppeltjes contactspray en een nieuw batterijtje liep ie wonder boven wonder:
Het is dus een Timex electric
Ben benieuwd.
Vaak leuke modellen die F1’s. Die Seastar van mij is geen F1, maar dat model is ook wel geleverd met F1 op de wijzerplaat.
@Maximus288 Peter, wat is die dial fraai.
Zouden ze gewoon bijna 1 op 1 kunnen gebruiken voor een nieuwe Grandseiko.
Hij is fraai! Je zou er wèl een nieuw glaasje op moeten doen, maar niks aan de wijzerplaat! Prachtig!
Terug van vakantie en ik was maar net op tijd bij postnl. Ze stonden op het punt om het pakje met de Zenith Surf terug te sturen
Marco, geen idee wat het is vond hem wel leuk er tikt een japans quartz uurwerk in iemand misschien wat info?
Wow! Die is gaaf Hans
Dat zeker! Prachtig, karakteristieke band ook en een kleur wijzerplaat die je (ik) weinig ziet
Heel veel plezier ermee
Zojuist deze Marti Automatic onderhanden gehad. Niet het uurwerkje, waar ik het meeste plezier aan heb beleefd (om het maar netjes uit te drukken), maar het loopt weer. ETA 2789 uurwerkje.
Gelukkig is het horloge mooier, dan de techniek…