Harde woorden @Macx
Ik neem ze mee, en kan je gelukkig melden dat een fris kleurtje al onderweg is.
Alleen diehard superjet gekkies weten wat het is.
Harde woorden @Macx
Ik neem ze mee, en kan je gelukkig melden dat een fris kleurtje al onderweg is.
Alleen diehard superjet gekkies weten wat het is.
Beste vintage vrienden, ik heb in het topic “themaweken horloges” een poll gemaakt. Er mee door gaan of niet, dus laat je stem in dat topic horen?
Hoop echt dat jullie de poll willen invullen zodat ik weet waar ik aan toe ben
Fijne avond iedereen
Bij deze van mij een volmacht stem om door te gaan…
Even de poll invullen in themaweken horloges
TS1
Oeps, sorry zie nu dat jij niet in het off topic kan komen. Zal namens jou de stem uitbrengen
Ik dacht: Abel kan wel een stootje hebben en vraagt om een eerlijke mening, dus daar moet je het mee doen.
Trouwens, het is een heel mooi horloge, zoek een mooie kleur uit zodat het horloge er nog mooier uitkomt, wat je nu om hebt, is te veel dezelfde kleur, dus een contrasterende kleur nemen, geel zou ook mooi staan, of licht blauw, anders koop je toch een paar kleuren en ga je een beetje afwisselen en uitproberen. Succes hé Abel, en laat het weer zien als je zover bent…
Vanavond is het de beurt aan Alme.
Alme is vorige week aangekomen en heeft intussen al kennis gemaakt met zijn medebewoners.
Kast gereinigd, glas gepolijst, en een nieuw leren bandje, nu klaar voor een optreden voor het HF publiek.
Succes Alme!
Zo mooi op deze band
Dankjewel Guapo! Hij is in een prachtige staat, ben er superblij mee!
Vandaag gaan we in Den Bosch de St Jan toren beklimmen met de (pleeg-) kleinkinderen. (8 jaar) Ik ga ze wijsmaken dat er een hoogtemeter en een stappenteller op zit😅
Klassieke Dad joke ik had precies zo gedaan