Goedemorgen,
Mooie dag allemaal!!
Goedemorgen deze blijft vandaag ook om…
Foto van gistermiddag met wandeling in het Ockenburgse bos…
Beetje kleur erbij…
Fijne dag allemaal…
Heerlijk ! En staat goed op dat bandje ![]()
Klasse! Heerlijk rustgevend zo. En leuke brushing op de wijzerplaat, speelt mooi met het licht. ![]()
Hier de Cimier Sport pseudo chrono nog eens.
Mag ook wel…op deze ![]()
Omdat hier eigenlijk praktisch altijd hetzelfde gedragen wordt, zouden het steeds dezelfde foto’s voor “wat dragen we vandaag” zijn, dus posten we minder.
Echter vandaag, eigenlijk al vandaag + gisteren + eergisteren is er iets om de pols gezwierd dat al 8 jaar in het vitrinetje lag en eigenlijk nooit een blik, laat staan draagtijd, heeft gekregen … tot nu. De voorkeur ging tot een jaar geleden naar 1920-1959 Longines, sinds vorig jaar gaat de voorkeur naar 1960s-1970s Radootjes en in dat 1960s-1970s kader kwam dit horloge terug onder de aandacht en man wat zit die Tissot lekker en wat is ie cool. Net zo cool als de 1960s-1970s radootjes
Misschien in de nabije toekomst wel een keertje een onderhoud geven want 8 jaar stilliggen en dan frequent gaan dragen is geen goede combo, al loopt ie - in ingedikte/ingedroogde olie weliswaar - wel haarzuiver op tijd.
Genoeg introductie, hier is ie dan: de hervonden Tissot Seastar chronograaf die vanaf nu regelmatig draagtijd zal krijgen
Koppeltje.
Issue met de wijzerklemming bij het damesmodel opgelost en van een beter bandje voorzien.
Helaas vindt mijn vrouw m te klein, dus draagtijd zal ie hier niet krijgen.
Ze passen zó goed bij elkaar dat zelfs de secondewijzers gelijk lopen ![]()
En daar hoort natuurlijk een proficiat bij met de hervonden Tissot ! ![]()
Dat wordt dan dragen in tandem ! ![]()
Nou, ik denk toch dat ik er maar een andere bestemming voor ga zoeken ![]()
Prachtige Tissot, leuk dat ie weer draagtijd krijgt ![]()
![]()
Prachtige Seamaster ,Mark ! ![]()