Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Grote kans dat dat minstens een volledige redial is inderdaad. Het logo ziet er ook raar uit, en de uitlijning van de indices tov de minutentrack klopt voor geen meter. Zou nooit de Omega QC gepasseerd zijn zo.

De index van de 6 dekt dat streepje bijna helemaal af, als je goed kijkt kan je het nog net ontwaren. Maar als je naar de andere indices kijkt is er eigenlijk geen enkele waar de streepjes wél goed staan. Altijd scheef uitgelijnd of zelfs bedekt. Sloppy job.

2 likes

Lijkt mij ook een beetje vreemd had ik ook gezien en valt zeker extra op bij het uitvergroten van de foto.
De verdeling lijkt me niet OK…

1 like

Had beter een duiker om kunnen doen…

39 likes

Klopt mannen. Goed gezien. Ik heb er ook niet zoveel voor betaald, ik vond hem vooral heel vet! Was mijn eerste vintage. Van de horlogemakers op het forum begrepen dat de kroon en de case origineel zijn. Dial klopt iets niet, wss verwisseld. Iemand tips wat ik zou kunnen doen om die dial kloppend te maken? Alvast dank!

3 likes

26 likes

Vandaag deze Ultimo omdat hij zo lekker plat/dun is.

28 likes

40 likes

Foto van een zonnigere dag

30 likes

Beste vintage vrienden, zie mijn aanvulling in het topic “themaweken horloges”. :smile:

1 like

Je krijgt een extra LIKE voor de prachtige wijzerplaat van de LYCKE… :+1:

2 likes

Bedankt.
Ik kan helaas niets over het merk vinden afgezien van een paar foto’s op google.

3 likes

Wel mooie wijzerplaat met dat reliëf…

2 likes

Fijne avond allemaal!!:watch:

38 likes

28 likes

:heart_eyes:

38 likes

Ook deze heb ik gisteren opgeknapt. De datum schijf heeft dezelfde kleur als de wijzerplaat…

27 likes

Ebel Sport Classic Chrono uit ca. 1987

34 likes

Schoolmeester/juf die oudergesprekken heeft vanmiddag?

1 like

Het veertje die het palletje voor het wiel(tje) moet aanduwen weer goed gezet dus nu is de datum weer netjes.

28 likes