Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIII

Ook weer eens een x op vintage.

De Velona van een 45 jaar oud. Dutch heritage! :grinning:

33 likes

Wat een mooie Seiko!
Hoe valt dit model, beetje normale maat?

Goedeavond, horloge vrienden, vanmiddag heb ik deze Benrus onderhanden genomen, in het keyless gedeelte was veel roestvorming aanwezig, ik heb alle roest zoveel als mogelijk weggehaald en het keyless gedeelte weer in elkaar gezet. Het uurwerk met een schroevendraaier opgedraaid.
De kast er was ook aan de binnenkant en dan bij het gaatje van de kroon oppervlakkige roestvorming, aanwezig, maar dat was makkelijk te verwijderen, de kast over de polijstborstels en het glaasje gepolijst, toevallig zijn vandaag een aantal horlogebandjes binnengekomen waaronder ook maat 17mm, dus hier is de Benrus zover klaar voor een fotootje met een nieuw lerenbandje. Een stem plus kroontje wordt nog besteld.

28 likes

Die is al leuk opgeknapt :+1:

1 like

Dankjewel Tim, op het topic, ‘alles op een rijtje’ zet ik een paar foto’s van de roestvorming op het keyless gedeelte, ik vraag me af hoelang dit horloge als een dood vogeltje ergens in een la heeft gelegen, als ik zie hoeveel roest er aanwezig was dat was dat wel een lange tijd denk ik, nu tikt het weer, al is het met de schroevendraaier opgedraaid, het loopt en de onderdelen worden besteld. Deze ga ik vaker dragen, het is een mooie kast en de plaat ziet er ook nog goed uit, en met die leuke cijfers is het een genot om naar te kijken.

2 likes

Mooie Benrus.

1 like

Een Patek Calatrava…

26 likes

Nog even gaat deze om voor het slapen gaan. :grin:Deze is aan het bijkomen van een intieme massage.

35 likes

Met de Velona open ik vandaag het vintage-bal :smile:

Goedemorgen!

33 likes

Goedemorgen allemaal, fijn weekend gewenst.
Ik heb de Pontiac weer omgedaan.

33 likes

Goedemorgen,

Mooi weekend iedereen!!:sun_with_face::watch:

36 likes

HOGA direct time …

Een equivalent van de LIP zoals velen

31 likes

Oude Stowa Electronic

30 likes

35 likes

Guudmurning…Ruhla vandaag

31 likes

Vandaag deze Ruhla die via @singlehoesjes naar hier gekomen is.

40 likes

Strak die Ricoh ! :+1:

2 likes

Mooie dial deze Ruhla Peter :+1:

3 likes

Mooi dat ie het alweer doet. Ben blij dat ie een goed tehuis heeft gevonden.

4 likes

Goedemorgen,

Prettig weekend.

:ukraine:

26 likes