Mooi hoor! mooie kasten hé, bandjes staan er ook goed bij.
Wauw! dat pakt even uit! mooi hoor.
Deze week klaar gemaakt, althans de kast en glas, uurwerkje staat op de wachtlijst voor een beurtje.
Kast van roestvrij staal en let ook op de mooie vorm van de kast en de hoorns.
Tärnan uit de 1950s
Hoewel hij de doos moet delen met merken als Rolex, Tudor, Omega en Cartier, grijp ik vaak naar deze geinige moonphase chronograph! Het hoeft niet duur te zijn om gaaf te zijn
Vanavond toch weer deze Citizen DeLuxe, die ik (weer) een beurtje heb (moeten), omdat het vorige donoruurwerkje niet goed liep. Nu loopt het heel netjes, dus niet meer aankomen…
Lijkt op een Volkswagen corrado, maar is het niet. Wel jaren 80…
Beste vintage vrienden, fijn al die reacties in het topic themaweken horloges. Gaat nu iets beter met mijn rug, maar moet toch mijn plicht vervullen. Dus een nieuw thema voor komende week, neem mij niet kwalijk dat ik geen likes geef en horloge plaats in wat dragen wij vandaag. Morgen nieuwe kans hoop ik.
Het nieuwe thema wordt: Show je horloge zonder dag/datum
Maar goed, ik maak nu maar alvast het nieuwe thema bekend. Moet wel zeggen dat @Schoen deze aandroeg, nu maar hopen dat ook het Rolex Only mee gaat doen in het topic.
Ook nu kunnen er dit keer weer veel leden meedoen, vanaf post 2942.
Laat ik maar alvast aftrappen met mijn Tudor BB58 wat ik nog steeds een heerlijk horloge vind. Als TS mag ik wel een beetje smokkelen met de tijd toch . Het thema begint dus morgen t/m zaterdag en zondag vrije keuze.
Hoop dat het weer een leuk thema wordt en dat iedereen mee kan doen .
Gr, Ferry
Wat een mooie horloges weer vandaag hé. Ik kon niet weg zat op Tradera, ik heb wat leuke dingetjes gewonnen, jullie hebben vast weleens van B. Heidne Hälsingborg gehoord, ik ook niet.
Wel een mooi horloge, ik zal het bij de Vintage Incoming zetten, ik heb nu ook een Ingersoll, leuk ding ook, en een lot van zes stuks, niet van Rick want die verkoopt een paar keer per maand en vandaag was er van hem niets.
Ook nog een Zeih een Recta en een Junghannes.
B. Heidne Hälsingborg zal ik er alvast opzetten de rest komt nog wel.
Iets van bmw, Z1 ofzo
Leuk thema, hier kan wat mee. Wordt deze week weer genieten van al die mooie vintage horloges van onze mede enthousiastelingen, ik zal zeker mijn steentje bijdragen.
Ja wellicht BMW.
Ik dacht ook nog aan Porsche 928, maar die is het ook niet.
Of toch Volkswagen?
Die heb ik veel. ( Dressers?)
Maareh. Als de datum defect is, telt dat ook?
Nope, of afplakken met duct tape
Oude BMW 8-serie?
Net geen Audi 100,…
Audi Quattro.