Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

Longines Conquest, het draagt geweldig lekker

26 likes

6106-8440

26 likes

Deze King 44-9990 uit 1968 vandaag om de pols :grinning:

28 likes

32 likes

24 likes

Ik had nooit zo gek veel met vintage horloges, maar het lijkt alsof het staartje van 2024 en begin 2025 daar verandering in gaan brengen.

Ik kocht namelijk in de laatste week van het vorige jaar een Longines Conquest, en deze week pikte ik een Seiko Grand Quartz op. Allebei via het forum en met allebei ben ik enorm in m’n nopjes.

De Seiko zat op een fixoflex gouden band voor optimum 80’s vibe. Dat werd me iets te gek dus snel gewisseld voor een generiek zwart leren bandje for the time being.

De middagwissel:

20 likes

19 likes

Schoenen maken de man, maar een bandje heeft ook veel invloed op een horloge :grin:. Je moet wel wat kunnen kiezen
:joy::innocent::joy:

26 likes

Hmmm…
Geen groen? :rofl:

3 likes

REA

Lekker merkje ook. Betekenisvol:

Mikrolisk vindt er dit van:

3 likes

Hee, een bekend merk! Niks voor jou!

Ohhh, lastig met douchen enzo…

1 like

Goedemiddag, met Precisa.

31 likes

Duits dus…Er staat ook geen Swiss Made op. Maar er zit een Eta in!

15 likes

:rofl:

Ik zou het niet durven met deze schoonheid. WR waarde near 0,0 (voorzichtige aanname :wink: )

1 like

30 likes

Ja hoor, Hollandsch Glorie, daar heb ik er wel meer van - een stuk of 25 :grinning:

2 likes

26 likes

Net van de werkbank gekomen en dus nu om de pols om te kijken hoe hij zich houdt.

34 likes

Ik moet dan (helaas) altijd gelijk aan die ene Chris denken die aan het eind van het jaar grijs gedraaid wordt :christmas_tree: :grimacing: :grimacing:

4 likes

35 likes