Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

27 likes

Voor de Katholieken onder ons wel toepasselijk, vandaag: kerkelijke feestdag Maria Lichtmis :slightly_smiling_face:

1 like

21 likes

34 likes

Dag 2!

25 likes

De eerdere 7005-8022 nu van wijzerplaat, wijzers en glas voorzien van exemplaren van precies hetzelfde model. Later nog iets beter schoonmaken. Kijken hoe hij zich houdt…

20 likes

Nou deze weer om maaar eerst heb ik hem geserviced om de grote beaterror eruit te halen….

Tevreden met resultaat en dus mag hij weer om de pols

23 likes

Goedenavond vintage leden, het nieuwe thema voor komende week is bekend. Het nieuwe thema wordt: toon je horloge met op de bezel of binnenring steden/landen, vanaf post 2212
Ik hoop echt dat er weer veel HF vintage leden deze week mee gaan doen, heb je meerdere van deze horloges probeer het dan over de week te spreiden.

Wens iedereen een leuke themaweek :+1:

2 likes

Vandaag direct de Eppo aan de pols. Gisteren op de sleuteldag van @basvg gekregen :smiling_face_with_three_hearts:
Moet alleen een andere band erop zetten. Kast is 19mm en daar had ik nog maar één bandje van in een totaal niet bijpassende kleur.

23 likes

Haha ik dacht dat je niet van kleine maatjes was. :rofl::fearful:

3 likes

Vandaag deze Seiko Professional 7C43-7010

21 likes

Kastlugs bedoel je denk ik-)

3 likes

26 likes

Vandaag mijn laatste aanwinst, deze fraaie Seamaster 120 die ik gisteren op de kop heb getikt.
Zonder bezel, dus ik heb een flinke zoektocht voor de boeg…

26 likes

Parelduiker op deze zeer koude maandag :grin:

22 likes

Ik word toch zo vrolijk van deze :sun_with_face:

22 likes

Mooie gift van Bas :heart_eyes:

1 like

aan wrist presence geen gebrek :wink:

1 like

De Dodane voor vandaag.

32 likes

Is inderdaad een flinke jongen maar deze is van dichtbij dan lijkt hij nog groter.