Welke vintage draag je vandaag? Deel XXIV

Dank je Harry, maar die bovenste is (helaas) niet van mij :grimacing:

Hoe die bruine band is weet ik niet maar die andere vind ik een tikkie te dik, gezien de lugs en het horloge als ik eerijk ben.

Mooie banden, dat wel.

Hele mooie wijzerplaat. Toch vind ik die van mij nog iets mooier vanwege de patina. Het lijkt net of er oranje traansporen over de wijzerplaat van boven naar beneden lopen.

2 likes

Ik denk dat dat gezichtsbedrog door de foto is en doordat ik nog een gaatje moet bijprikken om de band passend op mijn pols te maken. t is een vrij fors horloge van 39mm excl kroon en de lugs lijken slank maar zijn het niet. Ben er eigenlijk mega super content mee :smiley:

1 like

Wij zagen er het laatste restje bruine donkere winter in dat opgeslorpt werd door de frisse grasgroene lente

Ik weet ook niet hoe die sporen daar gekomen zijn. Mechaniek had geen enkel spoortje roest, achterzijde plaat ook niet, echt raar. Of zou t een fabrieksfout geweest zijn bij het drukken, wie weet!?

2 likes

Dat bedoel ik niet. De band lijkt dikker dan de lugs. De band had voor het mooie een millimeter dunner moeten zijn naar mijn mening.

3 likes

Ik waardeer je mening en nu zie ik ook wat je bedoelt, was me niet opgevallen, stoort me ook niet dat ie wat lijkt uit te steken. Ik vermoed dat met een extra gaatje hij beter zal aansluiten op mijn polsje en ook de lugs. Eerste werk morgen is gaatje prikken :wink::blush:

1 like

Ach, als het op bandjes aankomt ben ik gewoon een ouwe zeikerd :grin:

1 like

De band is gemaakt voor een Seiko Arctura kinetic en uiteindelijk cadeau gedaan aan @Vintagewatchstuff. Dat ie niet helemaal perfect past is dan ook geen verrassing.

Zo zag het er oorspronkelijk uit:

17 likes

Maar ik ben er superblij mee en vindt hem vet cool op onze starliner !!!

25 likes

Lekker klassiek vandaag…

25 likes

Speedy uit 1971

29 likes

31 likes

Mooie speedmaster!:watch:

1 like

Prachtige Citizen. Dit kon niet beter?

IMG_2385

1 like

Goedemorgen!

Hier vandaag deze Seiko 7002-700j op een bijpassende blauwe Colareb band.

23 likes

Vandaag een hoop afspraken, dus heb ik maar deze Seiko Bell-Matic 4006-7000 omgedaan om me te herinneren wanneer de volgende afspraak begint…
Dus waar het horloge ooit voor gemaakt is.

29 likes

:radioactive: weer aan de pols :relieved:

Met dank @basvg :+1:

29 likes

Gouwe ouwe :yellow_heart:

29 likes

Mooi en gekleed, past goed bij elkaar.

1 like